دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
حضور آیت الله طه محمدی بر مزار علامه حسن زاده

حوزه / نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با حضور در روستای ایرای شهرستان آمل، بر مزار استاد خود، به مقام شامخ علامه حسن زاده آملی ادای احترام کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری، پیش از ظهر امروز با حضور در روستای ایرای شهرستان آمل، بر مزار استاد خود، علامه حسن زاده آملی حاضر و برای شادی روح ایشان، به درگاه الهی دعا کرد.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به جایگاه و شخصیت این عالم ربانی، اظهار داشت: یکی از وظایف مهم علما، رعایت حقوق خانواده و توجه به همسر و فرزند است، موضوعی که مرحوم حضرت آیت الله حسن زاده آملی نسبت به آن بسیار حساس بودند.

وی افزود: میزان توجه ایشان به خانواده به اندازه‌ای بود که مقبره همسرشان را در منزل خود قرار داده بودند و پس از ارتحال نیز، پیکر علامه در کنار همسر خود به خاک سپرده شده است.

آیت الله طه‌محمدی با تاکید بر اینکه سیره و روش آیت الله حسن زاده باید به عنوان الگویی در جامعه معرفی شود، گفت: اگر خانواده به عنوان یک نهاد اجتماعی حساس جدی گرفته نشود، نمی‌توان انتظار تربیت علما و بزرگانی که در طول تاریخ نام آنها به نیکی یاد می‌شود را داشت.

حضور آیت الله طه‌محمدی بر مزار استاد خود + عکس

حضور آیت الله طه‌محمدی بر مزار استاد خود + عکس

حضور آیت الله طه‌محمدی بر مزار استاد خود + عکس

انتهای پیام.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha