یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدير حوزه علميه خراسان

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان در پیامی ارتحال عالم ربانی و متفکر برجسته، علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت.

به گزارش خبرگزاری حوزه از مهشد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی در پیامی ارتحال عالم ربانی و متفکر برجسته، علامه حسن زاده آملی را تسلیت گفت. متن پیام مدیر حوزه علمیه خراسان به این شرح است:

 بسم الله الرحمن الرحیم
إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِی الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا یَسُدُّهَا شَیْءٌ إِلَی یَوْمِ الْقِیَامَةِ
ارتحال ملکوتی عالم ربانی، متفکر برجسته و سالک توحیدی علّامه حسن زاده آملی که عمر با برکت و پرنور خویش را در مسیر اعتلای دین و کسب انوار قرآنی و فیض آموزه های اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام گذراند و شاگردان برجسته ای در عرصه خدمت به اسلام و دانش دین تقدیم کرد، موجب تاثر و تاسف گردید.
ایشان از مفاخر معاصر است که با ژرف نگری علمی و زهد و تقوای مثال زدنی، نقش عظیم و اثرگذاری در میدان دانش و تبیین آموزه های دین ایفا کرد و با رفتار و سخن و قلم ماندگار خویش در این عرصه ارزشمند، جاودانه شد.
ارتحال ملکوتی این عالم متقی و علامه شهیر را که در عرصه های سیاسی - اجتماعی انقلاب اسلامی همراه و همگام با امامین انقلاب اسلامی بود و الگویی برجسته از عالمی انقلابی به شمار می رود، به ساحت قدسی ولی الله الاعظم(عجل الله تعالی فرجه)، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، مراجع عظام، حوزه‌های علمیه، شاگردان آن عالم ربانی، بیت شریف و همه دوستداران و ارادتمندان ایشان تسلیت عرض می کنم و از درگاه خداوند متعال علودرجات را برای آن فقید سعید مسئلت دارد.
سید مصباح عاملی
مدیر حوزه علمیه خراسان

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha