پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
اربعین

حوزه / امام جمعه آران و بیدگل به حرکت افتخار آمیز علی لندی نوجوان ایذه ای اشاره کرد و گفت: همگان با الگو برداری از نوجوان ایذه ای که با سن کم قهرمان و حماسه ساز تاریخ شد می توانیم صفحه ای از ایثار و فداکاری را در زندگی خود باز کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان، حجت الاسلام ابوالفضل سلیمانی، صبح امروز یک شنبه چهارم مهر ۱۴۰۰ در مراسمی که به مناسبت گرامی داشت هفته دفاع مقدس اربعین حسینی در گروه ۸۴۰ موشکی پادگان شهید کبریایی آران و بیدگل برگزار شد، گفت: بسیجیان، ارتشیان، پاسداران، روحانیون و اقشار مختلف مردم در دوران دفاع مقدس بزرگترین حماسه ساز تاریخ را رقم زدند.

امام جمعه آران و بیدگل در ادامه به حرکت افتخار آمیز علی لندی نوجوان ایذه ای اشاره کرد و گفت: همگان می توانیم با الگو برداری از نوجوان ایذه ای که با سن کم قهرمان و حماسه ساز تاریخ شد، صفحه ای از ایثار و فداکاری را در زندگی خود باز کنیم.

وی به حماسه آفرینان بزرگ اربعین حسینی اشاره کرد و گفت: حماسه اربعین را کسی آفرید که  فرزند خردسال و شیرخواره اش در راه حفظ دین و اجرای امر به معروف و نهی از منکر فدا کرد.

در پایان مراسم سرهنگ شاهین پاکروان، فرمانده گروه  ۸۴۰ موشکی نزاجا، از خادمیاران امام رضا(ع) شهرستان آران وبیدگل تجلیل و قدردانی به عمل به آورد.

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha