پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
نشست

حوزه/نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه در نشستی با وزیر کشور از استاندار سابق تقدیر و تشکر کرد و گفت: آقای کلانتری علیرغم تغییر دولت، برای رفع مشکل استان تا لحظه آخر دست از کار و تلاش نکشید.

به گزارش خبرگزاری حوزه از یاسوج، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی، ظهر امروز در نشستی با وزیر کشور، در یاس.ج با آرزوی موفقیت برای استاندار سابق و توفیق استاندار جدید اظهار کرد: از آقای کلانتری در این ایام سخت کرونایی و همچنین زلزله سی سخت که زحمات زیادی را تا لحظه آخر با اخلاص و در راستای خدمت به مردم و توسعه استان کشیدند، تشکر و قدردانی می‌کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: آقای کلانتری انسان شایسته و خستگی ناپذیری است که باید از او در جاهای دیگر استفاده شود. علیرغم تغییر دولت، برای رفع مشکلات استان تا لحظه آخر دست از کار و تلاش نکشید.

امام جمعه یاسوج گفت: خوشحالیم که فردی از فرزندان استان و مدیری با تجربه و با دغدغه انتخاب شده و قطعاً تجربه خوبی دارد. از نمایندگان استان که برای این گزینش همکاری کردند و همچنین جریان های مختلف که همکاری لازم را داشتند قدردانی می‌کنیم و از مردم می‌خواهیم که برای توفیق دولت همکاری لازم را داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: کشور پر ظرفیت و توانمندی داریم که دلیل آن مقاومت چندین ساله مردم در برابر استکبار جهانی بوده و نه تنها در این دوران نظام تضعیف نشد، بلکه روز به روز قوی تر هم شده و دشمنان ضعیف شدند.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت‌های خوبی دارد زیرساخت‌های خوبی در استان شکل گرفته و همه باید در این دولت تلاش کنند و زحمت بکشند تا زیرساخت‌های نیمه تمام تکمیل شوند و البته به آینده استان امیدوار هستیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha