پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سردار اشتری

حوزه/ سردار اشتری، با بیان اینکه هفت هزار نیرو امنیت زائران اربعین را در مرزهای خوزستان و ایلام تأمین می‌کنند، گفت: همکاران ما در ناجا با تمام توان تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای ارتباطی منتهی به پایانه‌های مرزی اندیشیده تا زائران پس از ورود به خاک کشور بدون مشکلی  به شهرهای خود بازگردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور، عصر امروز در نشست ستاد اربعین استان خوزستان، با بیان اینکه بیش از هفت هزار نیرو امنیت زائران اربعین حسینی را در مرزهای خوزستان و ایلام تأمین و وظیفه برقراری نظم در پایانه‌ها را بر عهده دارند، اظهارداشت: همکاران ما در ناجا با تمام توان تمهیدات لازم را از نقطه صفر مرزی و در تمامی مسیرهای ارتباطی منتهی به پایانه‌های مرزی اندیشیده تا زائران پس از ورود به خاک کشور بدون مشکلی  به شهرهای خود بازگردند.

وی ادامه داد: همه تلاش ما به سلامت رسیدن زائران به شهرهای خود است و تمهیدات لازم در این خصوص اتخاذ شده است.

فرمانده ناجا گفت‌: خوشبختانه با افرایش گیت‌های ورودی در ۲ پایانه مرزی شلمچه و مهران، روند بازگشت زائران به کشور تسهیل شده و اکنون در کمترین زمان ممکن زائران وارد کشور می‌شوند.

بیشتر بخوانید؛

اختصاص ۴ قطار برای جابجایی رایگان زائران اربعین

سردار اشتری، خواستار احتیاط زائران در مسیر بازگشت به‌ویژه در جاده‌ها شد و افزود: زائران هنگام ورود به کشور از عجله و شتاب خودداری کنند و هم‌وطنان عزیز که با خودروی شخصی به مرزها مراجعه کرده‌اند با استراحت کامل به مکان‌های تعیین شده به مسیر خود ادامه دهند تا در صحت و سلامت و بدون حادثه به محل زندگی خود باز گردند.

وی با اشاره به تقویت زیرساخت‌ها در مرزهای کشور در سال‌های آینده افزود: ناجا زیرساخت‌های لازم برای ایجاد امنیت و تسهیل در روند تردد زائران به‌ویژه در مرز شلمچه را تقویت خواهد کرد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور، در پایان خواستار حمایت دولت در تقویت زیرساخت‌ها به‌ویژه در مرزهای خوزستان شد و گفت‌: پیاده‌روی اربعین به‌عنوان همایش بزرگ مسلمانان نیازمند نگاه ویژه است.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha