یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
مدیران

حوزه/ حجت‌الاسلام باطنی گفت:الحمدلله روند واکسیناسیون عمومی سرعت و شتاب خوبی گرفته و اغلب افراد واکسن زده‌اند و این نوید خوبی برای بازگشایی مدارس و برقراری کلاس‌ها به‌صورت حضوری البته با رعایت کامل قوانین و شرایط است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیرضا باطنی، پیش از ظهر امروز در نشست ماهانه مدیران مدارس علمیه استان با گرامیداشت ایام اربعین و تسلیت ارتحال علامه حسن‌زاده آملی، اظهار کرد: ارتحال علامه حسن‌زاده ثلمه ای بزرگ برای جامعه شیعه و ضایعه‌ای جبران‌ناپذیر در حوزه‌های علمیه است.

وی در ادامه به تغییرات به وجود آمده در برخی مدیریت‌های مدارس علمیه استان در طول یک ماه گذشته اشاره و به معرفی مدیران جدید پرداخت.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تصریح کرد: الحمدلله روند واکسیناسیون عمومی در کشور سرعت و شتاب خوبی گرفته است و اغلب افراد جامعه واکسن زده‌اند و این نوید خوبی برای بازگشایی مدارس علمیه و برقراری کلاس‌ها به‌صورت حضوری البته با رعایت کامل قوانین و شرایط است.

وی بیان کرد:  مدیران مدارس یک بررسی و رصدی از شرایط موجود شهرستان‌های خود پیرامون شیوع کرونا و تعداد طلاب و روحانیون واکسن زده و نزده داشته باشند و گزارش دهند تا بستر راه‌اندازی کلاس‌های به‌صورت حضوری کم‌کم آغاز شود.

در ادامه حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید حسین مؤمنی، معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اظهار کرد: نباید در حوزه‌های علمیه تریبون به دست افرادی داده شود که مخالف واکسن هستند، چرا که در این شرایط کشور و باتوجه‌به اینکه رهبری هم واکسن زدند، اعلام عمومی واکسن نزدن به صلاح نیست.

وی افزود: امروزه در گوشه‌وکنار کشور افرادی در پی گرفتن تریبون برای اعلام نظریه‌های خود پیرامون واکسن نزدن هستند که متأسفانه ادعاها و حرف‌های این افراد پشتوانه علمی و روایی قوی ندارد، لذا مدیران مدارس علمیه نسبت به این امر توجه داشته باشند.

 معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه اصفهان اذعان کرد: امروزه ذهن طلاب متأثر از شرایط کشور، آشفته هست بنابراین ما نباید اجازه آشفتگی بیشتری اذهان طلاب با مطرح‌کردن چنین مسائلی داده شود.

وی تاکید کرد: در برنامه‌های معاونت تهذیب چون روال سال گذشته اقدام خواهیم کرد و طرح رشد و تعالی طلاب را باقوت به‌صورت غیرحضوری ادامه می‌دهیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha