پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 981232
۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
کانون پرورش کودکان فارس

حوزه/ مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان فارس از برگزاری ویژه برنامه حافظیه و قمیه خبر داد و گفت: در این ویژه برنامه استان قم به کودکان استان فارس معرفی خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، سعیدرضا کامرانی، ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات ادار کل کانون پرورش کودکان و نوجوانان فارس برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته کودک اظهار کرد: برنامه های هفته کودک به صورت حضوری و مجازی با رعایت حفظ پروتکل های بهداشتی در سطح استان فارس برگزار می شود.

وی ادامه داد: برگزاری مراسم هفته آغاز ملی کودک در مراکز فرهنگی هنری خواهد بود که یکی از آن برنامه ها عضویت رایگان کودکان در مجموعه است. برگزاری نشست مجازی با حضور مادر یکی از شهدای مدافع حرم، خاطره و قصه گویی ۹۰ ثانیه ای با عنوان من و ماسکم، شعر خوانی، برگزاری جشنواره ساخت عروسک های بومی و محلی از جمله برنامه های هفته کودک است.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان فارس اضافه کرد: برگزاری ویژه برنامه «کتاب من» ویژه اعضای مکاتبه ای از جمله دیگر برنامه ها است، همچنین از ۱۶تا ۲۲ مهرماه که هفته ملی کودک است روز ها نامگذاری شده است که نخستین روز کودک، صلح، بازی و نشاط روز دوم، کودک باورهای دینی و معنویت، روز سوم کودک خانواده، آموزش و مهارت های زندگی، روز چهارم کودک، امنیت، بهداشت و سلامت جامعه، روز پنجم، کودک، کتاب، هنر و ادبیات، روز ششم، کودک، هویت، میراث طبیعی و فرهنگی و روز هفتم کودک، رسانه و فناوری های نوین است.

وی تصریح کرد: یکی از مواردی که کانون پرورشی به آن امنیت می دهد بازی و شادی کودکان است که در این رویداد ها در نظر خواهیم گرفت، همچنین سه ویژه برنامه دیگر در هفته ملی کودک برگزار خواهد شد که یکی از آنان رونمایی از سی دی قصه های صوتی است.

کامرانی خاطرنشان کرد: در روز گرامی داشت حافط ۲۰ مهرماه نیز ارتباطی با حافظیه و قُمیه یعنی با استان قم خواهیم داشت که استان قم در این ارتباط به کودکان استان فارس معرفی خواهند شد، و یکی دیگر از برنامه های دیگر رونمایی از ۲ جلد کتاب  است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha