جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه قزوین

 حوزه /حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا با تشکر از سفر آیت الله اعرافی به قزوین، از موافقت مدیر حوزه های علمیه کشور با تاسیس مرکز تربیت استاد در حوزه قزوین، در آینده نزدیک خبر داد.

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی سبحانی نیا، ظهر امروز در جلسه مدیران مدارس علمیه استان قزوین گفت: در هفته گذشته سفر مدیر حوزه های علمیه کشور و هیئت همراه و جلسه مدیران مدارس علمیه قزوین و نماینده ولی فقیه در استان با آیت الله اعرافی را داشتیم که خوشبختانه مصوبات خوبی برای ارتقاء سطح علمی طلاب و اساتید مدارس تصویب شد، لذا باید از حضور با برکت آیت الله اعرافی نهایت تشکر را داشته باشم.

مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: در این نشست که تا پاسی از شب ادامه داشت، مدیران و معاونین مدارس علمیه قزوین نکات و مشکلات مربوط به بخش خود را مطرح و مدیر حوزه های علمیه کشور نیز با سعه صدر به تمامی سؤالات پاسخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین سبحانی نیا از موافقت مدیر حوزه های علمیه کشور با تاسیس مرکز تربیت استاد در حوزه علمیه قزوین، در آینده نزدیک خبر داد.

مرکز تربیت استاد در <a class=حوزه قزوین راه اندازی می شود | تشکر از آیت الله اعرافی" height="320" src="https://media.hawzahnews.com/d/2021/10/03/4/1224423.jpg" width="480" />

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha