جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر / بازدید نماینده ولی فقیه در استان همدان از قرارگاه مردمی شهید حمید هاشمی

حوزه/ جامعه هدف قرارگاه مردمی شهید هاشمی خانواده‌های بی سرپرست، بدسرپرست و بانوان خود سرپرست و یا خانواده‌هایی هستند که درگیر مشکل اعتیاد می‌باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در همدان، حجت الاسلام والمسلمین حبیب الله شعبانی،عصر شنبه با حضور در کارگاه های تولیدی فعال زیر نظر قرارگاه مردمی شهید حمید هاشمی، از نزدیک در روند انجام کارها و اقدامات صورت گرفته توسط این قرارگاه قرار گرفت.

صادق نظری مسئول قرارگاه مردمی شهید هاشمی با تاکید بر اینکه اعضای قرارگاه، شهید هاشمی را زنده و ناظر بر اعمال خود می‌دانند، اظهار داشت: جامعه هدف قرارگاه، خانواده‌های بی سرپرست، بد سرپرست و بانوان خود سرپرست و یا خانواده‌هایی هستند که درگیر مشکل اعتیاد می‌باشند و قرارگاه در این حوزه‌ها مشغول خدمت رسانی به مردم است.

وی با اشاره به اینکه محل فعلی قرارگاه، در گذشته محل تجمع معتادان بود، گفت: این مکان به مدد قرارگاه و روحیه جهادی اعضا امروز به محلی برای بازگرداندن افراد درگیر اعتیاد به زندگی عادی و امید بسیاری از مردم تبدیل شده است.

مسئول قرارگاه مردمی شهید هاشمی افزود: این افراد پس از معرفی به کمپ و ترک اعتیاد، با حضور در دوره‌های قرارگاه، می‌توانند با ایجاد کسب و کاری، به زندگی عادی خود بازگردند و مشغول به کار شوند.

وی با تاکید بر اینکه تمامی فعالیت‌ها همچون مشاوره‌ها و آموزش‌ها در قرارگاه مردمی شهید هاشمی رایگان است، گفت: در این مدت چندین نفر از طریق قرارگاه با ترک اعتیاد، امروز به خیرینی تبدیل شده‌اند که خود حامی مجموعه هستند.

نظری با بیان اینکه قرارگاه مردمی شهید هاشمی تا امروز توانسته ۲ هزار شغل ایجاد کند، گفت: در عرصه ساخت منزل نیازمندان به صورت جهادی و با دریافت کمترین مبلغ نیز قرارگاه ورود خوبی داشته است، به نحوی که توانسته‌ایم با تولید مصالح مورد نیاز، هزینه ساخت را به پایین ترین میزان بیاوریم.

قرارگاه مردمی که معتادان را به زندگی سالم برمی‌گرداند

امام جمعه همدان نیز با تقدیر از اقدامات صورت گرفته توسط قرارگاه مردمی شهید هاشمی در راستای خدمت رسانی به خانواده‌های نیازمند و یا درگیر اعتیاد، اظهار داشت: دستیابی به موفقیت‌هایی که امروز در عرصه‌های مختلف شاهد آن هستیم، نشات گرفته از فعالیت‌های جهادی اعضا این قرارگاه است.  

وی با تاکید بر اینکه روحیه جهادی راهگشای مشکلات و زمینه ساز پیشرفت خواهد بود، گفت: امیدواریم بتوانیم با هم افزایی و انسجام بیشتر بین قرارگاه شهید هاشمی و دفتر امام جمعه، این کار خوب را توسعه دهیم و برای خدمت رسانی بیشتر به مردم با یکدیگر همکاری داشته باشیم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha