پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
اقدامات دوماهه قرارگاه جهادی امام حسین علیه السلام یاسوج

حوزه/رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد از توزیع ۴۵۰۰ پرس غذای گرم از ابتدای محرم تا پایان ماه صفر در بین نیازمندان و محرومان سطح شهر یاسوج خبر داد.

حجت الاسلام سید عبدالحمید خرم، رئیس قرارگاه جهادی امام حسین علیه السلام کهگیلویه و بویراحمد در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه دریاسوج، ضمن تبریک آغاز ماه ربیع الاول، اظهار کرد: از زمان گسترش بیماری منحوس کرونا توزیع کمکهای مومنانه بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونایی در دستور کار قرار گاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کهگیلویه و بویراحمد گفت: از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر ۴۵۰۰ پرس غذای گرم با رعایت شیوه نامه های ابلاغی و بهداشتی طبخ و بین نیازمندان شناسایی شده حاشیه شهر یاسوج توزیع شد.

حجت الاسلام خرم بیان کرد: با توجه به اینکه امکان طبخ و توزیع غذا در بعضی از مناطق کم برخوردار شهرستان بویراحمد وجود نداشت، به همین منظور ۶۰۰ سبد کالا به ارزش یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال بین بین خانوارهای کم‌برخوردار شناسایی شده توزیع شد که بخش عمده‌ای از این بسته ها توسط مردم نیکوکار، خیر و نوع دوست تهیه و هزینه شد.

 وی به برپایی چندین موکب پذیرایی، پزشکی، فرهنگی، عفاف حجاب و موکب ویژه کودکان اشاره کرد و گفت: این مواکب در ورودی شهر و میدان هفت تیر یاسوج به جاماندگان اربعین و عزاداران اباعبدالله الحسین(ع) خدمات‌رسانی کردند.

 حجت الاسلام خرم ادامه داد: در این مواکب انواع دمنوش،چای، شربت ،میوه،غذاهای محلی استان و غذاهای گرم، تربیت دینی کودکان، برگزاری مسابقه نقاشی ویژه کودکان و نوجوانان و اهدای جوایز، مشاوره ویژه زوج های جوان و ویزیت رایگان بیماران خدمات رسانی شد.

رئیس قرارگاه جهادی امام حسین علیه السلام کهگیلویه و بویراحمد در ادامه گفت: در آغاز شروع سال تحصیلی به کمک خیرین و مردم نیکوکار ۱۲۰ بسته نوشت افزار به ارزش هر بسته صد و ۸۰ هزار تومان بین دانش‌آموزان نیازمند شهرستان بویراحمد توزیع و در مجموع ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در این بخش هزینه شد.

وی همچنین به تهیه دوسری جهیزیه اشاره کرد و گفت: چندین کولر و یخچال توانستیم به کمک خیرین به چند خانواده نیازمند اهدا کنیم.

حجت الاسلام خرم در پایان گفت: مردم می‌توانند از طریق شماره کارت ۵۰۴۱۷۲۱۱۱۱۷۹۱۷۳۸  به نام قرارگاه جهادی امام حسین (ع) کمکهای نقدی خود را به نیازمندان اهدا کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha