شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان

حوزه/ امام جمعه دامغان گفت: نیروی نظامی و انتظامی به ارتقا در همه ابعاد نیازمند است و سرمایه اصلی آن‌ها در این مسیر ایمان به خداوند است.

به گزارش خبرگزاری حوزه از سمنان، حجت الاسلام و المسلمین محمدحسن رستمیان، روز دوشنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح دامغان به مناسبت هفته ناجا، در ستاد فرماندهی انتظامی دامغان، بیان کرد: جامعه به ارتقا در همه ابعاد به ویژه عرصه معنویت و ایمان در سطح ادارات و نیروهای نظامی و انتظامی نیازمند است.

وی ادامه داد: طبق بیانات مقام معظم رهبری، امروز شاهد امنیت مثال زدنی در جامعه هستیم و نیروهای مسلح نیز ستون امنیت کشور هستند.

رستمیان با اشاره به ابعاد خدمات نیروهای مسلح در ایران تصریح کرد: نیروی انتظامی در میدان خدمت و کمک به مردم در ایام‌ کرونا خوش درخشیدند.

 نیروی انتظامی در میدان خدمت به مردم خوش درخشیده است

بندرآبادی: بیانیه گام دوم نقشه راه کشور است

مهدی بندرآبادی، فرماندار دامغان هم در این مراسم گفت: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم، با هوشمندی در پایان ۴۰ سال، نقشه راه برای رسیدن به جامعه آرمانی و تمدن نوین اسلامی ترسیم کردند که نشان می‌دهد افق تعریف شده وجود دارد و نقش نیروهای نظامی و انتظامی کشور در پیشبرد اهداف این بیانیه نقش مهمی است. 

وی ادامه داد: امروز با همدلی و وحدت بین مسوولان شهرستان دامغان که با پیشینه و قدمت تاریخی خود به دیار تمدن و تدین معروف است، از نظم و امنیت خوبی برخورداریم.

بندرآبادی اظهار کرد: نیروهای انتظامی باید همچون گذشته با استفاده از دانش نوین، سطح مهارت های خود را ارتقا دهند. 

فرماندار دامغان خاطرنشان کرد: برنامه‌های مسئولان باید واقع بینانه و براساس توان و واقعیت ها باشد تا بتوان به سرعت به سمت قله پیشرفت و آبادانی گام برداشت.

 نیروی انتظامی در میدان خدمت به مردم خوش درخشیده است

هوشمندسازی ناوگان خودرویی و کلانتری‌ها در دامغان

فرمانده انتظامی دامغان با اشاره به اینکه مجموعه انتظامی شهرستان در سطح خوبی قرار دارد و در حال ارتقا است، گفت: ناوگان خودرویی و کلانتری های سطح شهر هوشمند شدند و این امر باعث بهبود خدمات‌دهی عمومی می‌شود.

سرهنگ سیدرضا علوی اظهار داشت: هدف نیروی انتظامی در دامغان جلب رضایت عمومی مردم است که با جلب این اعتماد، امروز امنیت پایدار در تمام ابعاد حاکم است که این امر افتخاری برای خادمات ملت در نیروی انتظامی است. 

وی ادامه داد: تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ طی ۶ ماه نخست امسال ۱۱ هزار و ۸۹۸ مورد بود که نسبت به مدت مشابه سال گذشته هشت درصد افزایش یافت. 

علوی به میزان تماس مردم با سامانه ۱۹۷ اشاره کرد و افزود: این سامانه پل ارتباطی بین مردم و نیروی انتظامی است که امسال نسبت به سال گذشته شاهد افزایش ۶۹ درصدی تماس و افزایش ۴۰ درصدی رضایت عمومی مردم دامغان در این سامانه هستیم. 

فرمانده انتظامی دامغان گفت: یکی دیگر از اهداف نیروی انتظامی در دامغان رصد و کنترل کالاها به ویژه برای کشف قاچاق است که در همین راستا، طی ۶ ماه نخست امسال بیش از ۲۵ میلیارد ریال کالای قاچاق کشف شد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha