جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
کد خبر: 982539
۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
امامی

حوزه/ تاکید مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی به متخلق شدن طلاب به اخلاق نبوی، دیدار روحانیون طرح هجرت میاندوآب با امام جمعه این شهر و توصیه نماینده ولی فقیه در استان به موسسات قرآنی برای حرکت در مسیر وحدت، از مهم ترین اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از آذربایجان غربی، حجت الاسلام منصور امامی روز دوشنبه در جمع طلاب شاهین دژ که در مدرسه علمیه اماممحمدباقر (ع) این شهر برگزار شد، با اشاره به معراج پیامبر (ص) ، اظهار داشت: رسول مکرم اسلام (ص) نشان داد که انسان چگونه می تواند بالنده باشد و رشد کند، و نور در جایی می تواند خود را نشان دهد که ظلمت محض باشد و بنابر این خداوند متعال پیامبر را در شهر مکه مبعوث کرد تا نور وجودش تجلی یابد و بشر را تربیت کند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی افزود: حضرت محمد مصطفی (ص) آئینه تمام نمای خداوند متعال است و ما طلاب لازم است فضائل رسول گرامی اسلام را به عالم نشان بدهیم و باید به گونه ای زندگی کنیم که وقتی مردم ما را می بینند به یاد پیامبر بیفتند و کلام و رفتار ما نشان از حضرت ختمی مرتبت باشد.

دیدار روحانیون طرح هجرت میاندوآب با امام جمعه این شهرستان

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی



 حجت الاسلام حمید حسن زاده در دیدار با روحانیون طرح هجرت شهرستان میاندوآب، گفت: روحانیون با بهره مندی از انفاس قدسی قرآن کریم و با درایت و بصیرت تمام با حضور در روستاها، مدارس٬ شرکت در جلسات هم اندیشی و اجرای برنامه های متنوع قرآنی٬ تلاش فراوان انجام می دهند و فضا را عطرآگین و سرشار از نور معنویت می کنند.

موسسات قرآنی در جهت تقویت همدیگر باشند

اخبار کوتاه فرهنگی آذربایجان غربی

حجت الاسلام و المسلمین قریشی هم در جمع فعالین قرآنی ارومیه با بیان این که لازمه حاکم شدن کتاب الهی در جامعه عامل بودن فعالین آن است، گفت: موسسه های قرآنی باید در جهت تقویت هم قدم بردارند و ضعف عملکرد این موسسات باعث بی انگیزگی و دور شدن نوآموزان این کتاب الهی می شود.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: مساجد باید در خدمت آموزش های قرآنی باشد و مسئولین امر باید در ایجاد تسهیلات لازم برای این مسأله اقدامات لازم را انجام دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha