شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت‌الاسلام پشم فروش

حوزه/ حجت‌الاسلام پشم فروش، با اشاره به «تبیین گفتمان راهیاری» و «شبکه سازی مساجد» در نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری، گفت: مهرواره همدل طراحی شد تا گام های بلندی برداریم و دایره مسائل مردم را وسیع‌تر و مخاطبان را در فضای رقابتی گسترش دهیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام محمد پشم فروش، دبیر مهرواره اوج، در آیین افتتاحیه هفتمین نشست منطقه‌ای توانمندسازی شبکه راهیاری در گام سوم «مهرواره اوج» که به یاد شهید مدافع حرم حجت‌الاسلام بیاضی زاده برگزار شد، با اشاره به اهداف برگزاری مهرواره اوج، اظهارداشت: 

سال گذشته همزمان با اوج‌گیری ویروس کرونا و پس از اجرای عملیات شهید سلیمانی، به بهانه ماه مبارک رمضان، مهرواره همدل طراحی شد تا گام های بلندی برداریم و دایره مسائل مردم را وسیع‌تر و مخاطبان را در فضای رقابتی گسترش دهیم.

وی افزود: در مرحله سوم فعالیت‌ها و در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری، مهرواره اوج اجرایی شد تا برخی از مشکلات مردم را مرتفع کرده و همچنین میدان را نیز رشد دهیم.

وی افزود: در این راستا سلسه نشست هایی با عنوان مبارک «شهید بیاضی زاده» در راستای توانمند سازی مدیران کل، معاونین فرهنگی و مدیران ادارات و شبکه راهیاری استان‌های ایلام، کرمانشاه، لرستان و خوزستان برگزار شد.

حجت‌الاسلام پشم‌فروش موضوعات مطرح شده در این نشست‌ها را گفتمان راهیاری، شیوه برگزاری محفل و شبکه سازی مساجد، شاخصه ارزیابی مساجد و مسئله یابی و ظرفیت یابی و پیدا کردن راه حل مناسب برای حل مسائل محلی برشمرد.

دبیر اجرایی سلسه نشست های شهید بیاضی زاده در پایان گفت: تاکنون این سلسله نشست ها به میزبانی استان های کرمان، فارس و قم برگزار شده و در ادامه استان های آذربایجان شرقی، مازندران و خوزستان پذیرای استان های هم‌جوار خود برای برگزاری این نشست‌ها شدند.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha