پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۳ شوال ۱۴۴۵ | May 2, 2024
خانم فهیمه پودات رسما معاونت فرهنگی حوزه علمیه خواهران بندرعباس را بدست گرفت

حوزه / خانم فهیمه پودات به عنوان معاون فرهنگی تبلیغی جدید مدرسه علمیه الزهرا (س) بندرعباس معرفی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از هرمزگان خانم راضیه سلطان عباسی ندوشن، روز چهارشنبه در جلسه معارفه معاون جدید مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بندرعباس بیان کرد: با توجه به پیشنهاد خانم راضیه سلیمانی، مدیر مدرسه، خانم فهیمه پودات به عنوان معاون فرهنگی تبلیغی این مدرسه منصوب شد.

وی اظهار کرد: خانم پودات از دانش آموختگان  مدرسه علمیه الزهرا (سلام الله علیها) بندرعباس و کارشناس رشته کلام موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه (سلام الله علیها) بندرعباس و از مبلغه های دغدغه مند و فعال است که طی مصاحبه عمومی و تخصصی به این سمت منصوب شد.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران هرمزگان ضمن اشاره به چهار محور اصلی در مدیریت امور فرهنگی، ادامه داد: ساماندهی و تعاملات مبلغین، طرح تواصی و مدرسه تبلیغ، اداره رسانه از جمله برنامه های مدیریت در امور تبلیغی بوده و کانون قرآن و عترت، مشاوره، طرح ولایت از جمله برنامه های حوزه امور تهذیب و پرورشی است که حساسیت و وظیفه معاون فرهنگی را دو چندان می کند.

 عباسی ندوشن با بیان اینکه دامنه فعالیت های فرهنگی بسیار گسترده بوده و در مجموع  سی و دو زیرشاخه دارد، افزود: زیر مجموعه های مختلف فرهنگی از قبیل؛ کانون قرآن و عترت، انجمن زن و خانواده، خوابگاه، مهدکودک، پیش دبستانی، دبستان، دبیرستان، کانون دانش آموختگان، نشریه فرهنگی اجتماعی، هنر و رسانه و غیره از جمله زیر مجموعه های مهم واحد فرهنگی تبلیغی است که انتظار می رود مسئول هر واحد با معاونت فرهنگی تبلیغی هماهنگ بوده و همکاری لازم را داشته باشند.

استاد حوزه علمیه خواهران هرمزگان، جایگاه کانون دانش آموختگان در بحث ارتقا و توانمند سازی، پشتیبانی و کار آفرینی را جایگاه ویژه ای دانست و به اهمیت و مهجور بودن آن در حوزه های علمیه اشاره کرد و افزود: از مهمترین چشم اندازها و برنامه‌های خانم پودات، تربیت طلاب تراز جهت نشر فرهنگ ناب دینی در راستای زمینه سازی ظهور و جامعه مهدوی با تأکید بر بیانیه گام دوم انقلاب ضمن برنامه ریزی دقیق و مهندسی فرهنگی امور خواهد بود.

معاون حوزه علمیه خواهران هرمزگان در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای این معاون جوان، با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه «از بخش فرهنگ رفع مظلومیت کنید، انصافا بخش فرهنگ، بخش مظلومی است»، به بحث خود پایان داد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha