جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله علوی گرگانی

حوزه/ قطعا اگر در گذشته به ندای علما توجه می شد و میدان برای گروههای تکفیری در منطقه خاورمیانه باز گذاشته نمی شد و بعد از ریشه کن شدن داعش بواسطه مجاهدتهای مجاهدین در منطقه ، این تفکر حمایت نمی شد، امروز شاهد این جنایات نمی بودیم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در پی فاجعه تروریستی قندهار افغانستان پیامی صادرکردند که متن آن به این شرح است:

باسمه تعالی
قال الله تعالی:« و ما نقموا منهم الّا أن یؤمنوا بالله العزیز الحمید »

جنایت دوباره گروهکهای تکفیری که به فاصله کمی از جنایت قبلی در مسجد فاطمیه قندهار انجام گرفت و منجر به خاک و خون کشیده شدن تعداد زیادی از نمازگزاران مظلوم و بیگناه افغانستان و شیعیان  آن دیار گردید، قلب هر انسان آزادیخواه را به درد می آورد.

 آیا وقت آن نرسیده است که کشورهای به ظاهر متمدن که فریاد حقوق بشری آنها گوش عالم را کر نموده است نسبت به این جنایات واکنش نشان داده و دست از حمایت اینگونه گروهکها بردارند؟

قطعا اگر در گذشته به ندای علما توجه می شد و میدان برای گروههای تکفیری در منطقه خاورمیانه باز گذاشته نمی شد  و بعد از ریشه کن شدن داعش بواسطه مجاهدتهای مجاهدین در منطقه ، این تفکر حمایت نمی شد، امروز شاهد این جنایات نمی بودیم.

امید است خداوند به شهدای این فاجعه اجر وافر عنایت فرماید و به بازماندگان صبر و اجر مرحمت کند و فرج واقعی را برای تمامی مستضعفین مهیا کند.
١۴٠٠.٧.٢۴

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha