جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت‌الاسلام سید احمدرضا شاهرخی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: فتوت و پایبندی به ارزش های دینی به گروه خاصی اختصاص ندارد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی، در دیدار ورزشکاران پارالمپیکی به مناسبت هفته پارالمپیک و عصای سفید بابیان اینکه ماه ربیع الاول ماه نبوت، استمرار امامت و همبستگی است، اظهارداشت: زورگویان عالم به دنبال انجام اقداماتی همچون ترور و کشتار اخیر مردم افغانستان و ایجاد تفرقه هستند، ولی خوشبختانه امت اسلامی کاملا آگاهی دارند که این جنایت ها با حمایت های استکبار جهانی صورت می گیرد.

وی افزود: ایمان، فتوت، جوانمردی، پهلوانی و پایبندی به ارزش های دینی به گروه خاصی اختصاص ندارد، بلکه مربوط به همه اقشار و دسته ها است و این گوهرها در وجود هرکسی باشد قابل تعظیم است.

امام جمعه خرم آباد بیان کرد: وقتی پایبندی به ارزش ها همراه با فتوت، قهرمانی، موفقیت و مدال باشد، تقدیر و تعظیم ما را مضاعف می کند و برای تک تک مردم کشور این موضوع مسئولیت آور و سبب افتخار و غرور ورزشکاران معلول است.

وی ادامه داد: اینکه توسط قهرمانان و مدال آوران  معلول کشور ما در کشورهایی که به زورگویان عالم وابستگی دارند پرچم جمهوری اسلامی به اهتزاز در می آید و سمت راست و چپش پرچم زورگویان عالم است و چه هدیه ای بالاتر از این برای ملت ایران است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینکه معلولیت محدودیت نیست، بلکه فرصت است، تصریح کرد: اگر معلولین کاستی هایی دارند ولی خداوند در وجودشان توان، انرژی و استعدادی قرار داده است که باید بالفعل شوند ،در نظام جمهوری اسلامی همواره شاهد موفقیت جامعه معلولین هستیم.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی در پایان خاطرنشان کرد: معلولین کم بینا و نابینا در  هر سطحی که باشند قابل تقدیر هستند و کلیه امکاناتی که برای افراد معمولی جامعه وجود دارد، برای جامعه معلولین فراهم شود و بسترهای مناسب جهت اشتغال و حضور آنها در مکان های مذهبی، تفریحی،ورزشی و خیابان ها فراهم شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha