پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
مجموعه آنونس کتیبه

حوزه/ حجت‌الاسلام امینی موحد، گفت: مجموعه آنونس کتیبه، حاوی مؤلفه‌های مهم وحدت اسلامی بر گرفته از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب، با ترکیبی از خطاطی و نقاشی روی پارچه و بوم، توسط جمعی از طلاب هنرمند اهوازی، تهیه و تولید شده است.

حجت‌الاسلام میلاد امینی موحد، مدیر مؤسسه رسانه‌ای صف، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، با اشاره به ساخت دومین مجموعه آنونس کتیبه، بیان کرد: هم‌زمان با هفته وحدت و با توجه به تأکیدات رهبر معظم انقلاب پیرامون گرامیداشت هفته وحدت اسلامی و از طرفی با توجه به تلاش دشمن برای ایجاد اختلاف بین مذاهب اسلامی، شبکه رسانه‌ای صف در نظر گرفت برنامه خاصی را تدارک ببیند که پس از جلسات طولانی و پیش‌تولید مفصل، بنابراین شد که فصل دوم مجموعه برنامه کتیبه، در ده کلاکت تولید شود.

وی تصریح کرد: در این مجموعه مؤلفه‌های مهم وحدت اسلامی بر گرفته از بیانات مهم رهبر معظم انقلاب، با ترکیبی از خطاطی و نقاشی روی پارچه و بوم توسط طلبه خبرنگار هنرمند خوزستانی، تهیه و تولید شده است.

حجت‌الاسلام امینی موحد، افزود: بحمدالله مرحله تصویربرداری این کتیبه‌ها انجام شده و نهایتاً در قالب مجموعه آنونس "وحدت" از شبکه سه سیما روی آنتن رفت و پس از آن در نظر داریم که این کتبیه‌ها را در گالری‌های مختلف به‌علاوه مصلی‌ نماز جمعه رونمایی کنیم.

به گزارش حوزه، مجموعه آنونس "وحدت" کاری مشترک از سوی مؤسسه رسانه‌ای صف با همکاری گروه فرهنگ و معارف شبکه ۳ سیماست که عوامل آن عبارت‌اند از؛

ایده: کارگروه ایده یابی مجموعه رسانه‌ای صف

طرح و اجرای کتیبه: علی پشت‌دار

تصویربردار: حسن حردانی

تدوین: احمد نیسی

دکور: کریم ریاحی‌پور، یونس ایزدی

کارگردان: میلاد امینی‌موحد

تهیه کننده: گروه فرهنگ و معارف شبکه ۳ سیما

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha