جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
عالم زاده نوری

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عالم‌زاده نوری در بازدید از مدرسه امام حسن مجتبی‌علیه السلام در جمع طلاب این مدرسه  در یک نشست صمیمی با اساتید و طلاب گفت و گو کرد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین عالم‌زاده نوری در بازدید از مدرسه امام حسن مجتبی‌علیه السلام در جمع طلاب این مدرسه  در یک نشست صمیمی ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر رحمت و هفته وحدت به فرازهایی از دعای ندبه اشاره کرد که در آن تاریخ حیات بشر با محوریت پیامبران بیان شده است.

معاون تهذیب حوزه های علمیه، گفت: خداوند زهد و بی‌رغبتی  را برای انبیاء شرط دانسته و مسئولیت مهم پیامبری را به آن مشروط ساخته است و از آنجا که عالمان هم وارثان انبیا هستند باید این زهد و بی‌رغبتی  به دنیا را برای انجام مسئولیت خودشان داشته باشند.

وی خاطر نشان کرد: وادی طلبگی وادی بی‌رغبتی به دنیاست و در طول تاریخ همواره جریان حق و باطل مقابل هم بوده‌اند و هستند و لذا مسئولیت طلاب در این میدان بسیار پررنگ است.

معاون تهذیب حوزه‌های علمیه تاکید کرد: حکومت دین حقیقی به یکباره اتفاق نخواهد افتاد و احتیاج به یاری مؤمنان دارد و در این میان طلاب و روحانیون راهبران و پرچمداران واقعی این حزب و لشکر خداوند هستند که بایستی اراده الهی را محقق کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha