جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
ز

حوزه / مدیرکل زندانهای استان اصفهان اعلام کرد: در حال حاضر بالغ بر۸۳ نفر محکومین مهریه در زندان های استان به سر می برند و برای آزادی آنان به بیش از ده میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

علیرضا بابایی فارسانی، مدیرکل زندان های استان اصفهان، در حاشیه دومین همایش سحاب رحمت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کاشان با تبریک میلاد حضرت محمد (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: استان اصفهان در آزادی زندانیان، کمک به خانواده زندانیان و بحث بهداشت و درمان و اموررفاهی آنان در کشور پیشتاز است.

وی، به نقش خیریه های استان اصفهان در کمک به آزادی زندانیان و کمک به خانواده های آنان اشاره کرد و ادامه داد: طی شش ماهه گذشته ستاد دیه استان اصفهان و ستاد دیه شهرستان کاشان با کمک خیرین با پرداخت ۱۳ میلیارد تومان در جذب رضایت ۱۳۰ میلیارد تومانی ۴۶ زندانی را آزاد کردند.

بابایی فارسانی، با بیان اینکه مهریه و بدهی بازاریان در ردیف اول محکومین مالی استان اصفهان قرار دارد، گفت: در حال حاضر بالغ بر۸۳ نفر محکومین مهریه در زندان های  استان به سر می برند.

مدیر کل زندان های استان اصفهان اظهار کرد: برای آزادی محکومین مهریه استان اصفهان به بیش از ده میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

وی افزود: تقویت فرهنگ صلح و سازش، تبیین مسائل شرعی و اعتقادات اجتماعی در کاهش زندانیان مهریه و بدهکاران اصناف و بازاریان موثر خواهد بود.

بابایی فارسانی، به نقش حوزه های علمیه و روحانیون در فرهنگ سازی کاهش آسیب های اجتماعی اشاره کرد و گفت: همان طور که مردم از قدیم الایام به نهاد روحانیت و حوزه های علمیه اعتماد وسیعی داشته و دارند، در حال حاضر نیز این نهاد تأثیر گذار می تواند بیش از پیش برای رفع مسائل اجتماعی وارد عمل شود .

 انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha