جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بنزین

سخنگوی وزارت نفت اعلام کرد: مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت سوخت موجب وقفه در فرایند سوخت رسانی شد، اما مردم می‌توانند از بنزین با نرخ آزاد استفاده کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از تهران، علی فروزنده، سخنگوی وزارت نفت به صدا و سیما گفت: از ساعتی قبل مشکل فنی در سامانه کارت سوخت اتفاق افتاد و استفاده از کارت سوخت دچار وقفه شد و هم اکنون سوختگیری در جایگاه‌های پمپ بنزین با نرخ آزاد در سراسر کشور بدون مشکل ادامه دارد.

وی افزود: سامانه کارت سوخت توسط همکاران شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی از مدار خارج شده و مردم می‌توانند بنزین را به نرخ آزاد بزنند.

سخنگوی وزارت نفت اظهار کرد: با توجه به اینکه سامانه کارت سوخت آفلاین است سهمیه‌های آن‌ها ذخیره شده و مشکلی برای سهمیه‌های ذخیره شده در کارت‌ها بوجود نمی‌آید.

مدیرکل روابط عمومی وزارت نفت افزود: کارشناسان شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران در حال بررسی و رفع مشکل ایجاد شده هستند و به محض رفع مشکل، به هموطنان اطلاع رسانی لازم را خواهیم کرد.

اطلاعیه رسمی اداره کل روابط عمومی وزارت نفت:

«در پی مشکل فنی ایجاد شده در سامانه کارت هوشمند سوخت، از دقایقی پیش استفاده از کارت سوخت در جایگاه‌های عرضه سراسر کشور دچار وقفه شده است، اما طبق اطلاعات به دست آمده شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران هم‌اکنون سوخت‌گیری در جایگاه‌های عرضه مشکلی ندارد و باوجود خارج شدن سامانه هوشمند سوخت از مدار، مردم می‌توانند با قیمت آزاد سوخت‌گیری کنند.

توقف فعالیت تعداد اندکی از جایگاه‌های عرضه سوخت در سطح کشور که به‌دلیل بروز مشکل فنی در سامانه هوشمند سوخت ایجاد شده، موقتی است، بنابراین تا رفع مشکل فنی از هموطنان عزیز تقاضا داریم صبوری کنند.

کارشناسان شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی در حال بررسی مشکل فنی ایجاد شده و رفع آن هستند و این اطمینان به هموطنان عزیز داده می‌شود که هیچ مشکلی برای سهمیه‌ سوخت هموطنان ایجاد نخواهد شد.»

 

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha