جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حضور رئیسی قبل از صبح جمعه در میدان بنزین ستودنی است

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه گفت: حضور رئیس جمهور در میدان کنترل بحران بنزین، در حقیقت هشداری به مسئولین وزارت نفت و برگرداندن امنیت روانی به جامعه بود

حجت الاسلام مختار سلیمانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، با اشاره به حمله سایبری به جایگاه های سوخت، اظهار داشت: حضور رئیس دولت سیزدهم در اداره بحران پیش آمده، موجب کنترل حادثه و نشان از اهمیت دولت به صاحبان اصلی انقلاب دارد.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه افزود: مقایسه دولت رئیسی در ماجرای حمله سایبری به جایگاه های سوخت با رفتار دولت روحانی در مسئله گرانی بنزین، دو واحد درس علوم سیاسی در خود داشت.

وی تصریح کرد: حضور سرزده رئیسی در جایگاه های سوخت و پس از آن وزارت نفت، کنایه ای به آن نطق  رئیس جمهور سابق  بود که گفت: « من خودم هم صبح جمعه از گرانی بنزین با خبر شدم».

حجت الاسلام سلیمانی اظهار کرد: حضور رئیس جمهور در میدان کنترل بحران بنزین، در حقیقت هشداری به مسئولین وزارت نفت و برگرداندن امنیت روانی به جامعه بود و مهمتر این که مسئولین مربوطه حوادثی از این قبیل را جدی بگیرند.

مدیر مدرسه علمیه حافظین قرآن حاج شهبازخان کرمانشاه خاطر نشان کرد: دیروز رئیسی با ترک عدم شرکت در نشست وزرای خارجه کشورهای همسایه افغانستان و حضور در جایگاه های عرضه سوخت، پیگیر مشکلات مردم بود، بر خلاف رئیس جمهور قبلی که در سیل گلستان و مازندران، سفر نوروزی خود را تعطیل نکرد.

وی در پایان گفت: این حادثه نشان داد که با پای کار آمدن همه دستگاه های نظام اسلامی در سایه وحدت و همدلی می شود بر مشکلات فائق آمد و درس عبرتی بود که به علت جدی نگرفتن اهمیت پدافند غیر عامل در دولت قبل، خطر خرابکاری در زیر ساخت های مهم و حیاتی وجود دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha