شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حمله سایبری اسرائیل

 حوزه/ نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان گفت: امیدواریم هرچه سریعتر طرح های شبکه ملی اطلاعات و صیانت از کاربران فضای مجازی وارد فاز اجرایی گردد تا راه نفوذ و خرابکاری دشمنان بسته شود.

علی اصغر دریایی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کردستان با اشاره به مشکل پیش آمده در بحث جایگاه های بنزین کشور، گفت: توطئه های نرم علیه کشور هرگز پایانی ندارد.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان ادامه داد: از روز گذشته شاهد اختلال در کارت های سوخت و بنابر گفته برخی از مسئولان وزارت نفت حمله سابیری هستیم که این موضوع ما را متوجه موارد بسیار مهمی می کند و تلنگری به ضریب امنیتی فضای مجازی و اینترنت کشورمان است.

دریایی با اشاره به اینکه نباید در حوزه جنگ نرم قافیه را به دشمن ببازیم، بیان کرد: یکی از نکات حمله سایبری به زیرساخت های کشور به ویژه در بحث جایگاه های سوخت این است که آمران و عاملان این کار به دنبال زنده کردن حوادث ناگوار آبان ماه ۹۸ هستند و می خواهند دوباره یک فتنه و آشوب علیه نظام برنامه ریزی کنند.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان افزود: از سوی دیگر این حمله سایبری و دیگر حملات گذشته در این بخش اهمیت اجرایی کردن طرح شبکه ملی اطلاعات را چندبرابر کرده است، زیرا امروز هکرهای دشمن جایگاه های سوخت را هدف قرار می دهند و بی گمان فردا توطئه های دیگری را رقم خواهند زد که این زنگ خطری برای این کشور خواهد بود.

دریایی ادامه داد: اکنون کسانی که در بحث طرح صیانت از کاربران فضای مجازی فریاد وااسفا سر می دادند، باید به عمق فاجعه توجه کنند و بدانند که طرح مذکور برای حفاظت از بنیان‌های فرهنگی، اقتصادی و... کشور در مقابل چنین حملاتی است نه محدود کردن دایره گردش آزاد اطلاعات.

نماینده دفتر اجتماعی و سیاسی حوزه های علمیه در کردستان خاطرنشان کرد: امیدواریم که هرچه سریعتر طرح اینترنت ملی و صیانت از کاربران فضای مجازی وارد فاز اجرایی گردد تا راه نفوذ و خر ابکاری دشمنان این ملت و نظام بسته شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • حجت الاسلام الیاسی IR ۲۳:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۵
    1 1
    پس فردا روز هر کاری بخوایم انجام بدیم، امکانش بسته می شود... دامنه تعاملات ما با خارج از کشور قطع می شود. البته جای تعجب ندارد از شما که پیگیر اجرای این طرح باشید خصوصا به خاطر منصبی که داری. و سیعلم الذین ظلمو ایّ منقلب ینقلبون
    • IR ۲۳:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۶
      0 0
      شبکه ملی اطلاعات به معنای قطع ارتباط نیست بلکه احداث شبکه ای که تبادلات داخلی را از مدیریت و آسیب دشمنان می رهاند
  • رضا US ۱۷:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۷
    12 0
    نمیشود با فناوری جنگید چون نتایج این کار فاجعه بار است . بارها این شیوه اجرا شده و شکست خورده و نتیجه اش فقط آسیب به مردم و جایگاه نظام بوده و بس