جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
خرابکاری چندین ساعته سایبری در سامانه هوشمند سوخت

حوزه/ مدیر حوزه علمیه کرمانشاه گفت: ایجاد شبکه ملی اطلاعات و ارتباطات، به جهت عدم وابستگی به شبکه های عاریتی بیگانه، در اولویت دولت سیزدهم باشد.

حجت‌الاسلام صادق ایرانی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در کرمانشاه، با اشاره به حمله سایبری به سامانه هوشمند سوخت، اظهار داشت: بی اعتنایی به توصیه دلسوزان نظام در خصوص سبکه ملی اطلاعات، هر از چند گاهی کشور را دچار خسارات مادی و معنوی می کند.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه افزود: داشتن شبکه ملی امن و با ثبات در حفظ و حراست از امنیت اطلاعاتی، اقتصادی سیاسی و فرهنگی ما تاثیر بسزایی خواهد داشت.

حجت‌الاسلام ایرانی بیان کرد: حملات خرابکارانه دنیای امروز برای کشورهای مقتدری همچون ایران اسلامی، از سنخ نظامی نیست، بلکه جنگ اقتصادی و سایبری است.

مدیر حوزه علمیه کرمانشاه خاطر نشان کرد: برخی کارشناسان و تحلیلگران معتقدند که همزمان با دومین سالگرد شوک بنزینی جمعه ۹۸، دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب اسلامی در صددند با کمک جریان نفوذ همان رویداد و حوادث تلخ را احیاء کنند.

وی در پایان گفت: اهتمام دولت فعلی برای اصلاحات واقعی در مسیر رفاه اقتصادی و تاثیرات فرهنگ مدیریت جهادی در سفرهای استانی و برگشت دوباره روح امید به مردم شهر و روستا، برخی از مغرضین را وادار به سنگ اندازی در برابر این روند کرده است.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha