جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دیدار

حوزه/ مرجع تقلید شیعیان گفت: شهید لندی، صفحه جدیدی در آثار شهدا گشود و آن اینکه خود را برای نجات چند نفر به خطر بیندازد و شهادت ایشان توأم با ایثار و از خودگذشتگی بود؛ تربیت چنین فرزندی، خدمت بسیار بزرگی به جامعه است که شما انجام دادید.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حضرت آیت الله نوری همدانی در دیدار خانواده شهید لندی، نوجوان ۱۵ ساله فداکار بیان داشتند: شهادت در راه خدا اقسام مختلفی دارد. از ابتدای اسلام، شهیدان را با امتیازاتی که به وجودآمده بود، می شناساندند؛ لذا در معرفی شهدا باید به این وجه تمایز توجه کرد.
معظم له تصریح کردند: شهید لندی، صفحه جدیدی در آثار شهدا گشود و آن اینکه خود را برای نجات چند نفر به خطر بیندازد و شهادت ایشان توأم با ایثار و از خودگذشتگی بود؛ تربیت چنین فرزندی، خدمت بسیار بزرگی به جامعه است که شما انجام دادید.
این مرجع تقلید با بالاخواندن مقام شهادت اظهار داشتند: ائمه معصومین (علیهم السلام) در دعاهای خود از خداوند، شهادت را طلب می کردند.
ایشان خطاب به خانواده شهید لندی گفتند: شما بهترین قربانی را در راه خدا دادید و شهید لندی نزد خداوند مقام بالایی دارد. 
حضرت آیت الله نوری همدانی، ایثار و ازخودگذشتگی را وجه تمایز شهید لندی با دیگر شهدا دانستند و گفتند: این شهادت، اجر و فضیلت فراوانی دارد و درس بزرگی برای جامعه و سرمشقی برای همه مسلمانان است بویژه در زمان کنونی که دشمنان علیه اسلام صف کشیدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha