شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
آیت الله صافی

حوزه/ به اطلاع عموم می رساند که حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله العالی فرمودند: حقیر از مردم بزرگوار ایران، کمال تشکّر و سپاس را دارم و از هیچ فرد و نهاد و جریانی، گله و شکایتی ندارم.

به گزارش خبرگزاری حوزه، دفتر حضرت آیت الله صافی گلپایگانی اطلاعیه ای صادر کرد که بدین شرح است:

           
بسمه تعالی
 
با قدردانی و تشکّر از مردم شریف و عزیز ایران، مراجع معظم تقلید، اساتید محترم حوزه و دانشگاه، جوامع و تشکّل‌های دینی و اجتماعی که از بیانات و مواضع متین مرجعیت شیعه مبنی بر لزوم حلّ مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم حمایت نمودند به اطلاع عموم می رساند که حضرت آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله العالی فرمودند: حقیر از مردم بزرگوار ایران، کمال تشکّر و سپاس را دارم و از هیچ فرد و نهاد و جریانی، گله و شکایتی ندارم و از خداوند متعال مسئلت دارم که بر اعتلا و عزّت و اقتدار مردم و کشور عزیز بیفزاید و نگرانی‌ها و مشکلات به فضل الهی در ظلّ عنایات حضرت بقیّة الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف برطرف گردد ان‌شاء الله.

       

۲۴ ربیع المولود ۱۴۴۳
۹ آبان ۱۴۰۰
دفتر آیت الله العظمی صافی گلپایگانی دام ظله

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمود احمدى IR ۲۱:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    5 1
    واقعا عالى. درس اخلاق وبزرگوارى. ماشاءالله. ماهم به نوبه خود به عنوان يك ايرانى از ايشان تشكر وقدر دانى مىكنيم.
  • حمید فلاح نژاد IR ۲۱:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    5 0
    موضع گیری به موقع مرجعیت مانع عقده گشایی کسانی است که می خواهند در سایه دفاع از مرجعیت به اهداف ناصواب خود برسند
  • ابراهیمی IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۸/۰۹
    4 0
    از خداوند متعال برای ایشان سلامتی وآرامش خواستارم.سایه ی شان مستدام.در پناه الطاف الهی
  • IR ۰۲:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    6 1
    به یاد این توصیه ی معصوم علیه السلام افتادم وقروا کبارکم و ارحموا صغارکم.که قسمت اول آن عملی نشد ولی کوه عمل و اسوه ی أخلاق در جایی که منافع اسلام در میان است از حق شخصی خود عبور کرده و هیچ مطالبه ای را نداشته ، وبه بخش دوم روایت عمل میکند تا آنهایی که به راحتی و با قیمت و بهایی ناچیز، اعتبار و آبروی عالمان دین یعنی راویان حدیث و اهل درایت در آن را ، در معرض حراج گزاردند؛مورد عتاب و مواخذه قرار نگیرند. (بعضی هم خوشنود شدند اگر چه دل امام زمان علیه السلام هم آزرده شود باز هم برایشان مهم نیست. چون چیزی که برایشان مهم نیست رضایت امام زمان علیه السلام.)
  • شاید دوست IR ۰۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۰
    2 37
    ولی من به نوبه خودم از دفتر ایشان و حوزویانی که دنبال قداست برای مرجعیت هستند، (نه احترام)، شکایت دارم... کسی هست رسیدگی کنه؟ راستی برای سرکوب کردن هر گونه نقد هم شکایت دارم... کسی هست صدامو بشنوه؟ خدا رهبرمون رو طول عمر بده که در عین دارا بودن بالاترین جایگاه، می فرماید: «من از انتقاد استقبال می‌کنم/ از نگفتن حرف‌ها ناراحت می‌شوم».
    • حجت شکرزاده IR ۱۳:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۱
      0 15
      ایشان بنده خدا خودشان هیچ شکایتی ندارند عده ای معلوم الحال که می‌خواهند از آب گل آلود ماهی بگیرند با جار و جنجال میخواهند مردم را با جان هم بیندازند و به دنبال آن اعلام هواداری از این طرف و اعلام انزجار از آن طرف که سابقه فکرشان برای ملت مدتهاست معلوم شده میخوهاند بهره سیاسی را از این جریان ببرند.....لعنت الله علی القوم الظالمین