سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
مهدیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه رسالت مهم حوزه های علمیه تربیت طلاب و مبلغان مهذب و کارآمد برای تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی است، گفت: اساتید حوزه های علمیه تلاش کنند طلاب نمونه و مزین به فضائل اخلاقی تربیت کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین احد عبداللهی، مدیر حوزه علمیه استان لرستان، در دیدار با کادر و طلاب مدرسه مهدیه الیگودرز با بیان اینکه طلاب پرچمداران تبلیغ و صیانت از اموزه های اخلاقی و قرآنی در جامعه هستند، گفت: طلاب و مبلغان با همت جهادی و انقلابی در راستای گسترش و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و مهدوی در جامعه رسالت تبلیغی خود را انجام دهند.

وی با بیان اینکه رسالت مهم حوزه های علمیه تربیت طلاب و مبلغان مهذب و کارآمد برای تبلیغ آموزه های دینی و قرآنی است، افزود: اساتید حوزه های علمیه تلاش کنند طلاب نمونه و مزین به فضائل اخلاقی تربیت کنند.

مدیر حوزه علمیه استان لرستان با بیان اینکه طلاب و مبلغان باید در همه ابعاد زندگی برای مردم الگو باشند، خاطر نشان کرد: در مسائل اخلاقی طلاب الگوی رفتاری آحاد جامعه باشند

حجت الاسلام والمسلمین عبداللهی با بیان اینکه طلاب از بدو ورود به حوزه های علمیه رسالت تبلیغی خود را ترسیم کنند، گفت: طلاب در کسب علوم فقهی، تهذیبی و پژوهشی تلاشی مستمر داشته باشند.

در پایان این دیدار کادر و طلاب مدرسه علمیه مهدیه الیگودرز مطالبات خود را از مدیریت حوزه علمیه لرستان بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha