پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام خواجه

حوزه/ معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی جامعه هدف سلسله وبینار های آموزشی خود را با موضوعاتی اموزشی در حوزه های مختلف برای پیشگیری و حفظ سلامتی جامعه هدف برگزار می کند.

حجت الاسلام خواجه، معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه علمیه  آذربایجان شرقی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز گفت: آموزش هدفمند و پیشگیرانه گامی موثر در حفظ سلامتی است.

وی افزود: معاونت سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی به منظور ارتقاء سطح دانش و آگاهی جامعه هدف، سلسله وبینار های آموزشی خود را با موضوعاتی آموزشی در حوزه های مختلف برای پیشگیری و حفظ سلامتی جامعه هدف برگزار می کند و در همین راستا این معاونت در طول سال جاری موفق به برگزاری ۱۱۲۵ نفر ساعت برنامه شده است.

حجت الاسلام خواجه ادامه داد: مهمترین دستاورد این برنامه های رویکرد هوشمندانه در راستای بهینه سازی و ایمن سازی در برابر بیماری ها می باشد.

وی افزود: طبق برآورد اولیه از وضعیت سلامت جامعه هدف استان تلاش می کنیم دوره های آموزشی ویژه ای در راستای آموزش هدفمند و پیشگیرانه را برگزار کنیم که در طول سال جاری موفق به برگزاری ۵۳۰ نفر برنامه تا کنون بوده است.

معاون سلامت و امور بیمه های مرکز خدمات حوزه علمیه آذربایجان شرقی اظهار امیدواری کرد: با مشارکت مخاطبین بتوان دوره های آموزشی را طبق برنامه ریزی در طول سال جاری برگزار کنند.

وی در پایان، رویکرد آموزشی این معاونت را آموزش هدفمند و پیشگرانه عنوان کرده و برنامه ریزی های آموزشی را حاصل نظر سنجی ها و نیاز سنجی های متعدد از جامعه هدف اعلام کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha