شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار جوانی

حوزه/ معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار برای همه ما ضرورت است نه انتخاب، گفت: امروز ایستادن در برابر آمریکای جهانخوار به عنوان  نماد اصلی استکبار  برگرفته از آموزه های دینی و الهی است و تنها اختلاف در بین مسلمین است که ما را از این مهم دور می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار یدالله جوانی، امروز در نشست ائمه جمعه کردستان با موضوع «شاخصه‌ های استکبارستیزی در اندیشه امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب» که در سالن جلسات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: فردا در تقویم مبارزات ملت ایران به عنوان روز ملی استکبارستیزی نام گرفته است که باید به این روز و این ملت افتخار کرد.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مبارزه با استکبار برای همه ما ضرورت است نه انتخاب، تاکید کرد: امروز ایستادن در برابر آمریکای جهانخوار به عنوان  نماد اصلی استکبار  برگرفته از آموزه های دینی و الهی است و تنها اختلاف در بین مسلمین است که ما را از این مهم دور می کند.

سردار جوانی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: ادعای مسلمانی و در کنار آن بی تفاوتی نسبت به مستکبرین امری غیرعقلی و غیرانسانی است زیرا استکبار به دنبال غالب کردن افکار و خواسته های خود بر جهان است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی برای احیای دوباره دین رسول الله (ص) تشکیل شد، زیرا پیام تمام رسولان خدا ایستادگی در برابر ظلم و ستم بوده است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مقاومت در برابر استکبار آنان را علیه این انقلاب و نظام شورانده است، اظهار داشت: بی گمان و بدون اغراق باید گفت که این نقش آفرینی مردم کردستان بود که انقلاب شکل کنونی خود را دارد بنابراین رهبر معظم انقلاب اسلامی چقدر حکیمانه فرمودند که کردستان سرزمین مجاهدت های خاموش است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد از ۵ هزار شهید استان کردستان جزو نیروهای بسیجی بوده اند که این نشان از ولایتمداری و حس وطن دوستی مردمان غیور این خطه دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha