شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
سردار جوانی

حوزه/ سردار جوانی با اشاره به اینکه آمریکا قدرتی برای ماندن در منطقه ندارد، گفت: دوران ایجاد ترس و ارعاب برای دیگر کشورهای منطقه با استفاده از ناوها و... برای آمریکایی ها گذشته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در استان کردستان، سردار یدالله جوانی امروز در تجمع ۱۳ آبان ماه که در شهر سنندج برگزار شد، اظهار داشت: آمریکایی ها در سال های اخیر تلاش های بسیاری برای تسلط دوباره بر ملت و نظام ما داشته اند که با درایت مردم ناکام بوده اند.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکایی‌ها اکنون متوجه شده اند که با انجام عملیات نظامی نمی تواند روحیه استکبارستیزی ملت ایران را در بشکنند و به صورت غیرمستقیم به بیداری ملت ها معترف هستند.

وی افزود: آمریکایی ‌ها بعد از ۲ دهه اشغال افغانستان با ذلت و خواری این کشور را ترک کردند که این نشان می دهد که قدرت آمریکا در حال اضمحلال در جهان است.

سردار جوانی با اشاره به اینکه آمریکا قدرتی برای ماندن در منطقه ندارد، گفت: دوران ایجاد ترس و ارعاب برای دیگر کشورهای منطقه با استفاده از ناوها و... برای آمریکایی ها گذشته است.

معاون سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اقتدار ایران در ابعاد مختلف، اظهار کرد: آمریکایی ها نفت کشورهای سوریه و عراق را به اشکال مختلف غارت می کنند و این گونه گمان می کردند که می توانند نفت ایران را نیز چپاول کنند ولی دیروز عمق رسوایی آنان بر جهانیان هویدا شد.

سردار جوانی، آمریکایی ها را ناگزیر به تمکین به سایر ملت های دنیا به ویژه ملت ایران دانست و افزود: یوم الله ۱۳ آبان ماه از افتخارات ملت ایران است و این ملت امروز در سطح بین المللی به عنوان ملتی استکبارستیز شناخته می شود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha