پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
خانواده

حوزه/ کارشناس تبلیغی امامان محله و روستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان هدف از برگزاری دوره آموزشی تربیت مصلحین خیّر خانواده را حل و فصل و بررسی و دعاوی و مشکلات خانوادگی افراد یک روستا و محله به همت امام جماعت مسجد محل تبلیغ دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، امروز به همت اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان و با همکاری معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان کارگاه آموزشی تربیت مصلحین خیّر خانواده، در سرای عطار برگزار شد.

در این دوره، روحانیون مستقر و امامان روستا و محله استان اصفهان در جلسه آموزشی که با تدریس کارشناس معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان اصفهان به عنوان مدرس دوره برگزار شد با سرفصل هایی چون بررسی و حل و فصل مشکلات خانوادگی، قومیتی، زناشویی و تربیتی و بررسی مطالب کارشناسی و تجربی دراین زمینه آشنا شدند.

حجت الاسلام اسماعیل محمدی، کارشناس تبلیغی امامان محله و روستا اداره کل تبلیغات اسلامی استان اصفهان در جمع مبلغین و امامان محله هدف از برگزاری این دوره را حل و فصل و بررسی و دعاوی و مشکلات خانوادگی افراد یک روستا و محله به همت امام جماعت یا روحانی مستقر آن منطقه در مسجد محل تبلیغ خود عنوان کرد.

وی افزود: این افراد با گذراندن دوره های تخصصی در این زمینه تلاش می کنند تا مشکلات و مسائل خانوادگی نمازگزاران و ساکنین مناطق و محلاتی که با معضلاتی مواجه هستند، حل و فصل شود و آرامش روحی و معنوی به این خانواده ها در بستری فرهنگی و معنوی بازگردد.

برگزاری کارگاه آموزشی تربیت مصلحین خیّر خانواده

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha