جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی

حوزه/ امام جمعه ساری گفت: برخورد مقتدرانه سربازان جان برکف ایران اسلامی و سپاه پاسداران با دزدان دریایی و سارقان نفتی، رسوایی دیگری را برای آمریکای جنایتکار و استکبار جهانی رقم زد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از ساری، حجت الاسلام و المسلمین محمدباقر محمدی لائینی، در خطبه های نماز جمعه ساری، گفت: دزدی دریایی از سوی نیروهای آمریکایی، رسوایی جدید برای استکبار جهانی بود که سپاه پاسداران با اقتدار مقابل این کینه توزان ایستادگی کرد و مانع سرقت نفتی شد.

وی خاطر نشان کرد: ایران اسلامی در هوا، زمین و دریا نیروی های استکبار جهانی را شکست خواهد داد و ملت ایران عزتمندانه در مقابل یاوه گویی های آمریکای جهانی ایستاده است.

خطیب نماز جمعه ساری ادامه داد: کار استکبار جهانی به جایی رسیده که به سرقت نفتی و دزدی دریایی دست می زند و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با هوشیاری همواره از اعتبار و حیثیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در حال دفاع است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی خاطر نشان کرد: امروز با تلاش سربازان جان برکف ایران اسلامی، توطئه های استکبار جهانی و دشمنان یکی پس از دیگری در حال خنثی شدن است و دشمن به قدرت ایران اسلامی اذعان کرده و متحد و منسجم باید از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای مقابله با آمریکای جنایتکار همواره حمایت کنیم.

وی افزود: حمله سایبری زیادی علیه ملت ایران در روزهای گذشته شاهد بودیم و برای مقابله با هرگونه تهدید باید آماده باشیم تا در جنگ سایبری و حوزه نرم افزاری هم با توسعه علم، دشمنان را ناامید سازیم.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی گفت: امروز چهاردهم آبان به عنوان روز مازندران قلمداد می شود و اولین حکومت علویان در این دیار تشکیل شده و باید این روز فرخنده را قدر بدانیم و ما به دنبال مازندران پیشرفته و سالم هستیم که لازم است مردم ولایتمدار استان در این مسیر قدم بگذارند.

امام جمعه ساری در بخش دیگری از خطبه های خود افزود: شاید در برخی از مقاطع زندگی انسان با مصیبت و بلا مواجه شود اما این گرفتاری، مقدمه تکامل است و از جانب خدواند جزء خیر و خوبی به انسان نمی رسد.

وی تصریح کرد: خداشناسی و ایمان داشتن به وعده های الهی، نعمتی است که همگان باید به آن توجه کنیم و یکی از بهترین ذکرها در زندگی، ستایش خداوند است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با اشاره به اربعین ارتحال عالم جلیل القدر، علامه حسن زاده آملی، افزود: ایشان با وجود مشکلات معیشتی و فقر، به درجه رفیع علمی و اجتهادی دست یافتند و این رشد و بالندگی ایشان از ایمان و توکل بخدا نشات می گیرد و همه ما باید از این شخصیت فرهیخته الگو برداری کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha