سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تشکیل هشتمین نشست قرارگاهی ائمه محلات و مساجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

حوزه/ هشتمین جلسه هم اندیشی ائمه محلات و مساجد شهرستان هویزه به میزبانی حجت الاسلام محمد سواری، امام جماعت مسجد جامع شهر رفیع تشکیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در خوزستان، هشتمین جلسه هم اندیشی ائمه محلات و مساجد شهرستان هویزه به میزبانی حجت الاسلام محمد سواری، امام جماعت مسجد جامع شهر رفیع تشکیل شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام برهانی، مدیر اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه، با گرامیداشت ۱۳ و ۱۸ آبان سالروز شهادت شهدای عشایر عرب کرخه نور هویزه از ورود کلیدواژه گعده داری در ادبیات تئوری و عملی سازمان تبلیغات اسلامی خبر داد و اظهار داشت: بنابه نظر کارشناسان و تحقیقات صورت گرفته، از مهم ترین راه‌های تاثیرگذاری برنامه های فرهنگی و تبلیغی، روش گعده داری است؛ زیرا که روشی کاملا مردمی و به دور از ملزومات اداری میباشد.

وی تقویت رویکرد مردمی در برنامه های فرهنگی و تبلیغی را ضروری دانست و افزود: هر چه برنامه ها به‌صورت مردمی و به دور از ملزومات اداری باشد، استقبال مردم نیز از آنها بیشتر خواهد بود و بالتبع باشکوه تر و مستمرا تشکیل خواهند شد.

در ادامه هر یک امامان محلات به ارائه گزارش محلات خویش پرداخته اند و از برگزاری «برنامه های فرهنگی و بصیرتی»، «حل و فصل برخی نزاع های محله»، «پیگیری برخی مشکلات اداری محله» و «توزیع بسته های نوشت افزاری و معیشتی بین نیازمندان محله خود خبر دادند».

لازم به ذکر است اخیرا کمک های مومنانه و بسته های نوشت افزاری و معیشتی قابل توجهی توسط اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه جهت توزیع بین نیازمندان تحویل ائمه محلات شد.

تشکیل هشتمین نشست قرارگاهی ائمه محلات و مساجد اداره تبلیغات اسلامی شهرستان هویزه

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha