دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
تصاویر/ همایش بزرگ پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم

حوزه/ حجت الاسلام پناهی گفت: ورزش یک مقوله پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری هاست؛ لذا تلاش می کنیم با سوق دادن طلاب عزیز به سمت ورزش بویژه ورزش های همگانی بر حفظ سلامت آنان اهتمام داشته باشیم.

حجت الاسلام مهدی پناهی دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه های علمیه با اشاره به همایش پیاده روی خانوادگی طلاب حوزه علمیه قم که صبح جمعه ۲۱ آبان به مقصد مسجد مقدس جمکران برگزار شد در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه، به تشریح اهداف برگزاری این همایش پرداخت و گفت: هدف از برگزاری این همایش استمرار شور و نشاط در میان طلاب و خانواده های آنان بود.

وی افزود: خوشبختانه این همایش با استقبال خوبی از سوی طلاب و خانواده های آنان و حتی عموم مردم قم روبرو شد.

حجت الاسلام پناهی استمرار برنامه های ورزشی طلاب را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: این برنامه ها را باید توسعه دهیم؛ چرا که اجرای این برنامه های همگانی کمک شایانی به سلامت روح و روان طلاب کرده و نقش بسیار مهمی در پیشرفت تحصیلی آنان خواهد داشت.

وی با اشاره به توصیه های مقام معظم رهبری و سایر مراجع عظام تقلید در ترویج ورزش های همگانی گفت: این یک سرآغاز بود که بتوانیم طلاب را به سمت ورزش همگانی سوق دهیم.

دبیر ستاد راهبری ورزش حوزه گفت: ورزش یک مقوله پیشگیرانه برای جلوگیری از ابتلای افراد به بیماری هاست؛ لذا تلاش داریم با سوق دادن طلاب عزیز به سمت ورزش بویژه ورزش های همگانی بر حفظ سلامت آنان اهتمام داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha