یکشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 28, 2024
تصاویر/ دیدار خدام آستان قدس رضوی با آیت الله العظمی علوی گرگانی

حوزه/ خدمت در حرم اهل‌بیت (ع) ارزش و مقام بالایی دارد و در واقع یک سعادتی که نصیب یک مسلمان می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، حضرت آیت‌الله علوی گرگانی در دیدار با جمعی از خادمان حرم حضرت امام رضا (ع) که در دفتر معظم له در قم برگزار شد، اظهار داشتند: خدمت در حرم اهل‌بیت (ع) ارزش و مقام بالایی دارد و در واقع یک سعادتی که نصیب یک مسلمان می‌شود.

ایشان ادامه دادند: شما باید قدر خودتان را بدانید که در جوار امام رضا (ع) هر روز به حضرت عرض ارادت کرده و سلام می‌کنید.

معظم‌له به خاطره‌ای از یک عالم اشاره کرده و بیان داشتند: نقل شده که یکی از علما به زیارت امام رضا (ع) می‌رود، قبل از این که به زیارت امام هشتم (ع) مشرف شود در خواب می‌بیند که در داخل حرم است و افرادی در حرم دور امام رضا (ع) هستند، اما احترام حضرت را نگه نمی‌دارند، می‌گوید من جلو رفتم و گفتم خجالت بکشید در پیشگاه امام این جسارت‌ها را نکنید.

حضرت آیت‌الله علوی گرگانی افزودند: این عالم در ادامه خواب خود می گوید: نگاه کردم دیدم حضرت روی ضریح نشستند و جواب مردم را می‌دهند، یک‌دفعه دیدم این افرادی که در کنار من هستند سنگ به سمت حضرت می‌اندازند و گوش به نصیحت‌های من نمی‌دهند به‌یک‌باره امام رضا (ع) به من نگاه کرده و فرمودند: چه‌کار می‌کنید این‌ها زوار و مهمان من هستند، چرا جلوی این‌ها را می‌گیرید، ما حاضریم این سنگ‌ها به ما بخورد اما دل زوار قبر من شکسته نشود.

استاد درس خارج فقه حوزه علمیه قم، در پایان خاطرنشان کردند: شما خُدام حضرت قدر خودتان را بدانید که همواره در کنار این مقام عزیز و اولاد پیامبر (ص) هستید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha