یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
س

حوزه / فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان از استقبال مردم و مسئولان استان کرمان از مادر شهید محمد بدیعی کاشانی خبرداد.

به گزارش خبرگزاری حوزه از کاشان، سرهنگ پاسدار کریم اکبری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مادر شهید محمد بدیعی کاشانی، امروز پس از حرکت از کاشان ساعت ۱۵:۳۰ بعداز ظهر در فرودگاه کرمان مورد استبقال مردم و مسئولان این استان، شهرستان رودبارجنوب و شهر زهکلوت قرار می گیرد.

وی اظهار کرد: بعد از نماز و مغرب امشب نیز مراسم اعزام سفیران جازموریان با بدرقه باشکوه مردم دارالمومنین کاشان به طرف شهرستان رودبارجنوب، شهر زهکوت محل دفن شهید محمد بدیعی کاشانی و دو شهیدگمنام دیگر در ۸ آذر ۹۵ می باشد برگزار خواهد شد.

اکبری، با بیان اینکه با پیشنهاد خانواده شهید بدیعی و استقبال مردم رودبار جنوب برنامه محرومیت زدایی توسط قرارگاه های بسیج شهرستان کاشان در این منطقه محروم آغاز خواهد شد، ادامه داد : فردا پنج شنبه ۲۷ آبان نیز تفاهم نامه ای بین سپاه کاشان و سپاه رودبار جنوب برای پشتیبانی و حمایت اجرای فعالیت های فرهنگی، آموزشی ، عمرانی و محرومیت زدایی منطقه محروم زهکلوت تنظیم خواهد شد.

گفتنی است، شهید محمد بدیعی به عنوان شهید گمنام در سال ۱۳۹۵ در شهر زهکلوت شهرستان جازموریان استان کرمان دفن شده بود که پس از گذشت پنج سال هویت این شهید والامقام با آزمایش DNA شناسایی شد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha