پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
هفته بسیج

حوزه/به مناسبت هفته بسیج، همایش بزرگی به همت بسیج طلاب و با سخنرانی آیت الله اعرافی، مدیر حوزه های علمیه و حجت الاسلام و المسلمین حاج صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه در سالن همایش مدرسه عالی دارالشفاء برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام اسماعیل امیرزاده طی سخنانی در جلسه مشترک با مسئولان بخش اداری و مالی و پایگاه های مقاومت بسیج جامعه الزهرا(س) با اشاره به مطلب فوق،اظهار داشت: این همایش ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه صبح روز سه شنبه دوم آذرماه و با حضور مدیران و معاونان حوزه علمیه، مدیران و اساتید مدارس علمیه و نیز فرماندهان و گروه های جهادی بسیج طلاب، بسیج اساتید و نیز با همکاری تیپ امام صادق(ع) برگزار می گردد.

وی افزود: این برنامه ویژه طلاب بسیجی برادر است و عصر همین روز نیز همایش بزرگ خواهران طلبه بسیجی با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت الاسلام و المسلمین بهجت پور، مدیر حوزه های علمیه خواهران کشور و نیز سرکار خانم برقعی، مدیر جامعه الزهرا(س) در تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا(س) برگزار می شود.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان قم همچنین گفت: در خاتمه این همایش از برگزیدگان دو مسابقه کتابخوانی بسیج طلاب ویژه بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و نیز مسابقه قانون اساسی، با اهدای جوایزی تجلیل به عمل می آید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha