چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۹ شوال ۱۴۴۵ | May 8, 2024
هفته بسیج

حوزه/ همایش بزرگ طلاب و اساتید بسیجی خواهران استان قم با حضور مسئولان بسیجی و حوزوی در جامعه الزهرا برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه، همایش بزرگ طلاب و اساتید بسیجی خواهران استان قم با حضور مدیران مدارس علمیه خواهران، فرماندهان پایگاه های بسیج ، نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، مدیریت حوزه های علمیه خواهران و طلاب و اساتید بسیجی در محل تالار بیداری اسلامی جامعه الزهرا برگزار شد.

بر اساس این گزارش: این مراسم با قرائت آیاتی از کلام الله مجید، آغاز و قبل از آن نیز کلیپی از سخنان رهبر معظم انقلاب درخصوص بسیج و بسیجیان پخش شد.
در ادامه گروه ارکستر ارتش، سرود جمهوری اسلامی را نواختند.
سپس مدیر جامعه الزهرا درخصوص بسیج و اهمیت کارکرد و اقدام بسیجیان به ایراد سخن پرداخت.
پس از آن کلیپی مستند از فعالیت و خدمات رسانی بسیجیان به مناطق زلزله زده پخش شد.

سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران و حجت الاسلام و المسلمین عبدالکریم بهجت پور مدیر مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران از دیگر بخش های این همایش بود.

در بخش پایانی همایش بزرگ طلاب و اساتید بسیجی خواهران قمی که در جامعه الزهرا برگزار شد، از بسیجیان نمونه طلاب و اساتید خواهر با اهدای لوح و هدایایی تقدیر و قدردانی شد.
خواهران، حیدری مجد، روح پرور، امانی و نزادی از تجلیل شدگان در بخش بسیج نمونه بودند.
در بخش دیگری از مراسم پایانی همچنین از برگزیدگان مسابقه بیانیه گام دوم تجلیل شد. خواهران، نجف علی، حبیبی، نفری، حسنی و ... با اهدای لوح و هدایا تقدیر شدند.
در خلال همایش بزرگ طلاب و اساتید خواهر بسیجی مراسم رونمایی از بازخوانی سخنان حاج قاسم سلیمانی به بسیجیان انجام شد و متن آن قرائت شد.

۳۱۳/۶۱

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha