پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله صافی

حوزه/احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام و کودکان بی‌سرپرست، یکی از وظایف بزرگ دینی و انسانی می‌باشد که پیشوایان دینی و امامان معصوم ما علیهم الصلاه و السلام اهتمام زیادی به آن داشته و همواره مومنان و شیعیان را توصیه به آن کرده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،متن پیام حضرت آیت الله صافی گلپایگانی به نشست دوره‌ای مجتمع آموزشی مهر علوی علیه السلام در مشهد مقدّس به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری

سلام و تحیّات الهی بر بندگان صالح خداوند مهربان که به وصیت مولای متقیان امیر مومنان حضرت علی بن ابی طالب علیه افضل صلوات المصلّین عمل نموده که فرمود: "الله الله فی الایتام"

احسان و نیکوکاری و اکرام ایتام و کودکان بی‌سرپرست، یکی از وظایف بزرگ دینی و انسانی می‌باشد که پیشوایان دینی و امامان معصوم ما علیهم الصلاه و السلام اهتمام زیادی به آن داشته و همواره مومنان و شیعیان را توصیه به آن کرده‌اند.

امروز کودکان بی سرپرست جامعه ما، نیازهای فراوانی دارند که باید مومنین و افراد خیّر در جهت رفع آن همّت کنند؛ البته بدانید سرپرست و ولیّ همه این عزیزان، وجود مقدّس حضرت ولی عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف هستند و اینها فرزندان آن حضرت می‌باشند.

آنچه مهم است این‌که سرپرستی این کودکان، نتایج بسیار مهمی برای افراد و جامعه خواهد داشت و در ساختن جامعه سالم و پر نشاط دینی، نقش بسزایی ایفا خواهد کرد.

اگر کسانی بتوانند در این امر مهم خدمت نمایند، علاوه بر اجر و پاداش بسیاری که در پیشگاه خداوند متعال دارند، آرامش و نشاط و لذّت معنوی را در زندگی خود مشاهده خواهند کرد.

این اقدام خداپسندانه را به همه کسانی که در این امر ارزشمند دینی و مذهبی و معنوی مساعدت می‌نمایند، تبریک عرض می‌کنم و از خداوند متعال مسالت دارم که این موسسه و خدمتگزاران عزیز آن، همواره تحت عنایات و توجهات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم ارواح العالمین له الفداء باشند؛ والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته

۱۵ ربیع الثانی ۱۴۴۳

لطف الله صافی گلپایگانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha