جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آصفی

حوزه / بازیگر سریال سرجوخه گفت: داستان این سریال خیالی نیست، چون به نوعی دیگر در زنجان در ابتدای دهه ۹۰ رخ داده است.

آرش آصفی، بازیگر سریال «سرجوخه» در گفت‌وگو با خبرگزاری حوزه، پیرامون الزام ساخت چنین آثاری گفت: داستان «سرجوخه» خیالی نیست، بلکه به نوعی در ابتدای دهه ۹۰ رخ داده است، البته نه به این شکل که در سریال می‌بینیم، بلکه گروهی سعی داشتند سدی را در زنجان آلوده کنند، اما با تلاش نیروهای امنیتی نقشه آنها عملی نشد. با این توضیح وقتی سریال‌هایی در این رابطه ساخته می‌شود مردم نیز به اتفاقاتی که پیرامونشان رخ می‌دهد واقف می‌شوند و همین مسئله می‌تواند بازتاب‌های خوبی به همراه داشته باشد.

آصفی درباره علل موفقیت سریال «سرجوخه» چنین توضیح داد: برای موفقیت یک اثری نمایشی باید مجموعه عواملی دخیل باشد، ولی مهمترین نقش را در این میان کارگردان ایفا می‌کند. در «سرجوخه» احمد معظمی به نظرم اتفاق خوبی در حوزه کارگردانی است که با رویکردهای جدید خود بر جذابیت آثارش می‌افزاید. نکته دیگر به فیلمنامه کار بر می‌گردد و سپس گروه بازیگری که در این سریال، تیم به شدت با هم هماهنگ است. در این میان از نقش عوامل فنی نظیر فیلمبرداری هم نباید غافل شد.

وی با بیان اینکه کارهایی نظیر «سرجوخه» آگاهی بخش است، گفت: این سریال به مسائل روز جامعه توجه دارد. بنگاه‌های شرط بندی یکی از این اتفاقات است که خیلی‌ها را درگیر خود کرده است. «سرجوخه» به مخاطب کمک می‌کند تا آینده چنین اتفاقاتی را ببیند. این امر به‌نظرم گامی در جهت بالا بردن آگاهی عمومی جامعه است.

آصفی درباره تجربه همکاری با معظمی اظهار کرد: این دومین همکاری من با این فیلمساز بعد از «خانه امن» است. من کار کردن با این فیلمساز را دوست دارم چون به خوبی به کارش آشناست. درباره نقش مثبت و منفی هم باید بگویم که نقش‌های منفی جای کار بیشتری برای بازیگر دارد چون دست هنرپیشه در چنین کاراکترهای بازتر است.

وی درباره کار آینده خود نیز چنین توضیح داد: هم‌اکنون مشغول بازی در سریالی دیگر هستم که آن نیز داستانی امنیتی و اجتماعی دارد و من نیز در آن نقش یک مامور امنیتی نظیر ابراهیم «سرجوخه» را ایفا می‌کنم. این امر نیز به معنی تکرار نیست، چون داستان فضایی جدید را می‌آزماید و قصه هم حرف‌های جدیدی برای گفتن به تماشاگر دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha