چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کاردانپور

حوزه/ رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان گفت: با هدف دانش و مهارت افزایی ویژه خانواده طلاب و فعالان فرهنگی، جلسات آموزشی برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام محسن کاویانپور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در اصفهان گفت: معاونت فرهنگی تبلیغی این دفتر در مرحله اول تصمیم گرفته است که این برنامه را در ۴ شهر سمیرم، لنجان، شهرضا و برخوار و ۳ منطقه حصه، زینبیه و شرق اصفهان برگزار کند.
وی افزود: جلساتی با مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی، ائمه جمعه و نمایندگان فرهنگی سپاه این مناطق برای برنامه ریزی و اجرای هرچه بهتر این برنامه ها با محوریت دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان برگزار شده است.
رئیس اداره اعزام تخصصی و تشکل های تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان با بیان این که جامعه هدف این برنامه ها خانواده طلاب و فعالان فرهنگی است، افزود: مبلغانی در این طرح اعزام می شوند که تخصص آنها در سامانه کسرا احراز و حکم تخصصی دریافت کرده باشند.
وی اظهار کرد: تا امروز ۶۰ نفر از مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی اصفهان توانسته اند از سامانه کسرا حکم تبلیغ تخصصی دریافت نمایند که از جمله آنها ۲۱ مبلغ با تخصص کودک و نوجوان و ۲۲ مبلغ با تخصص خانواده است و بقیه درخواست های مبلغان در مرحله بررسی قرار دارد.
انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha