جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
تصاویر/ باشگاه گفت و شنود اندیشه ها، ابتکار جدید امام جمعه تبریز

حوزه/ معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه تبریز گفت: دوشنبه های هر هفته، تربیون آزاد و گفت و شنود اندیشه ها در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار می شود.

حجت الاسلام سعید نیازی معاون فرهنگی دفتر امام جمعه تبریز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در تبریز، گفت: دوشنبه های هر هفته، تربیون آزاد و گفت و شنود اندیشه ها در مجتمع فرهنگی کوثر برگزار می شود.

وی در تشریح اقدامات هفت ماهه این معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه تبریز، گفت: رسالت معاونت فرهنگی، همکاری و همراهی با نهادهای فرهنگی در جهت اعتلای فرهنگی استان آذربایجان شرقی می باشد.

نیازی ادامه داد: معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه تبریز، با نگاهی راهبردی و استراتژیک به مسائل فرهنگی استان آذربایجان شرقی در قالب حمایت های نرم افزاری و سیاست گذاری فرهنگی در خدمت مجموعه های فرهنگی استان می باشد.

وی در تشریح تفاهم نامه بین معاونت فرهنگی دفتر امام جمعه تبریز با معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان آذربایجان شرقی، ابراز کرد: اولویت ما در بین نهادهای فرهنگی با توجه به جایگاه خاصی که آموزش و پرورش در تولید فرهنگ و تربیت فرهنگی جامعه دارد با نهاد مقدس آموزش و پرورش می باشد و در همین راستا تفاهم نامه ای بین معاونت فرهنگی بیت و معاونت پرورشی اداره کل آموزش و پرورش استان امضاء شده است و بر اساس این تفاهم نامه دو طرح تربیت دانش آموز متفکر و تربیت والدین آگاه در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha