یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۶ شوال ۱۴۴۵ | May 5, 2024
حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی

حوزه/ جانشین مسئول نمایندگی ولی وفقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران عالم مجاهد در طول تاریخ تشیع بوده است، گفت: یکی از تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی مسئله نفوذ در ارکان نظام اسلامی است و طلاب انقلابی وظیفه دارند با هوشیاری خود مانع از نفوذ و کارشکنی دشمنان شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در تهران، حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی، در مراسم گرامی داشت هفته بسیج و شهدای روحانیت که ظهر امروز در مسجد جامع امام حسن مجتبی(ع) لواسان برگزار شد، با بیان اینکه بسیج یک فکر و اندیشه است، گفت: به تعبیر مقام معظم رهبری بسیج پاره تن مردم است و هر کجا که نیاز بوده بسیج به یاری مردم آمده است.

جانشین مسئول نمایندگی ولی وفقیه در بسیج مستضعفین با بیان اینکه در دوران دفاع مقدس بیشترین شهدا در بین اقشار مربوط به شهدای روحانیت است، افزود: جامعه روحانیت شهدای بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است، زیرا اولین رسالت روحانیت دفاع از اسلام و سپس انقلاب اسلامی است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ثمره خون هزاران عالم مجاهد در طول تاریخ تشیع بوده است، گفت: یکی از تهدیدات دشمنان علیه انقلاب اسلامی مسئله نفوذ در ارکان نظام اسلامی است از این رو وظیفه طلاب انقلابی است که با هوشیاری خود مانع از نفوذ و کارشکنی دشمنان شوند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی شاهرودی در پایان با بیان اینکه فرصت سازی، بصیرت داشتن و امید از ویژگی های یک بسیجی ولایتمدار و انقلابی است، گفت: طلاب، اساتید و جامعه روحانیت به عنوان حافظان اسلام و انقلاب همواره پاسدار ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی خواهند بود. ۳۱۳/۴۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha