جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۴ شوال ۱۴۴۵ | May 3, 2024
اجلاسیه

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین جلالی از آغاز فعالیت چهار کمیسیون تخصصی دوازدهمین اجلاسیه جامعه مدرسین و علمای بلاد در حوزه علمیه اصفهان خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین محسن جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه دراصفهان، اظهار کرد: دوازدهمین اجلاسیه سراسری جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و علمای بلاد با موضوع «رسالت حوزه های علمیه در تحقق و دفاع از اهداف و آرمان های انقلاب اسلامی» در دی ماه ۱۴۰۰ برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: این اجلاسیه امسال با توجه به وضعیت کرونا و محدودیت ها، به صورت همایش مجازی برای استان ها برگزار می شود، البته در قم عده ای از اعضای جامعه مدرسین و برخی علمای برجسته، گردهمایی خواهند داشت.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان افزود: علمای حوزه های علمیه با حضور در دفاتر نماینده ولی فقیه در استان ها، به صورت ویدئو کنفرانس در این اجلاسیه شرکت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه این اجلاسیه طی دو روز ۲۲ و ۲۳ دی ماه برگزار می شود، تصریح کرد: در روز ۲۲ دی ماه گزارش کمیسیون ها و ۲۳ دیماه نشست عمومی دوازدهمین اجلاسیه برگزار می شود.

جلالی اظهار کرد: طبق برنامه ریزی صورت گرفته چهار کمیسیون با موضوعات مختلف برای این دوزادهمین اجلاسیه تعیین شده است که باید در همه استان ها برگزار شود، نخست رسالت حوزههای علمیه درتولید منظومه ی معرفتی و ارزشی نظام اسلامی، دومین کمیسیون با موضوع رسالت حوزه های علمیه در تحقق خودسازی، فرهنگ سازی، جامعه پردازی و تمدن سازی است.

وی ابراز کرد: رسالت حوزه های علمیه در ترویج و تحقق اقتصاد مقاومتی و معیشت جامعه و چهارمین کمیسیون با موضوع رسالت حوزه های علمیه دراستفاده از فرصت ها و مواجه با چالش ها وتهدیدهای انقلاب اسلامی تعریف شده است.

معاون پژوهشی حوزه علمیه اصفهان افزود: اعضای کمیسیون های تخصصی در حوزه علمیه اصفهان مشخص شده اند که عمدتا از فعالین فرهنگی و تربیتی، ائمه جماعات، اساتید سطح عالی و علمای برجسته شهر می باشند.

جلالی در توضیح رؤسای کمیسیون های تخصصی در حوزه علمیه اصفهان گفت: ریاست کمیسیون نخست به عهده حقیر، ریاست کمیسیون دوم برعهده حجت الاسلام سید حسین مومنی، معاون تهذیب وتبلیغ حوزه علمیه اصفهان، ریاست کمیسیون سوم حجت الاسلام خطاط، معاون آموزش حوزه علمیه اصفهان و ریاست کمیسیون چهارم برعهده حجت الاسلام باطنی، جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان تعیین شده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha