شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 27, 2024
حجت الاسلام سید محمود موسوی ، رئیس ستاد عتبات و عالیات خوزستان

حوزه/ حجت‌الاسلام موسوی گفت: برای تداوم پروژه‌های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات، نیازمند همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان هستیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه در اهواز، حجت‌الاسلام سید محمود موسوی، رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان، در جمع مردم شادگان، اظهارداشت: ستاد بازسازی عتبات عالیات به‌عنوان یک نهاد کاملاً مردمی و بدون هیچ اتکایی به کمک‌ها و اعتبارات دولتی توانسته است یاری گر محرومان و قشرهای آسیب‌پذیر، مردم آسیب دیده از زلزله و سیل، کمک به مهار و کنترل کرونا و توزیع کمک‌های مؤمنانه در حد توان باشد.

وی، با بیان اقدام‌های داوطلبانه و جهادی ستاد بازسازی عتبات عالیات خوزستان در حوادث افزود: در سیلاب فروردین ۹۸ خوزستان، بیش از ۱۵۰ موکب اربعین حسینی به یاری سیل‌زدگان به ویژه روستاهای شادگان شتافتند.

حجت‌الاسلام موسوی، با اینکه برنامه‌های این ستاد در بازسازی و توسعه اماکن مقدسه در عراق به ویژه مشارکت در ساخت صحن حضرت فاطمه زهرا (س) در نجف اشرف و صحن حضرت زینب(س) در کربلای معلی دارد اضافه کرد: تداوم همراهی و مشارکت خیران و دوستداران و ارادتمندان به اهل‌بیت عصمت و طهارت(ع) برای پیشبرد پروژه‌های عمرانی در اعتاب مقدسه لازم و ضروری است.

رئیس ستاد بازسازی عتبات و عالیات خوزستان، در پایان به اجرای ده‌ها پروژه عمرانی در عتبات عالیات و حرم مطهر حضرت زینب(س) در سوریه که همگی بدون اتکا به اعتبارات دولتی و تنها با هدایا و کمک مردمی مدیریت و به بهره‌برداری رسیده، اشاره کرد و گفت: برای تداوم پروژه‌های عمرانی و بازسازی عتبات عالیات به همراهی و مشارکت مردم نیکوکار استان نیازمند هستیم.

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha