جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آية الله النجفي

حوزه/ جمعی از شیعیان لبنان با آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کرده و معظم له توصیه هایی در خصوص اصلاح فرد و جامعه بیان کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جمعی از شیعیان لبنان با حضرت آیت الله بشیر نجفی از مراجع نجف اشرف دیدار کردند و معظم له توصیه هایی در خصوص اصلاح فرد و جامعه بیان کردند.

آیت الله نجفی تأکید کردند: انسان باید برای ارتقا در مراتب تقوا و قرب الهی، تلاش کند و این امر تنها از طریق محاسبه نفس در سخن و عمل و مقایسه آن با حق امکان پذیر است و اگر عمل مخالف با حق بود، باید برای اصلاح آن تلاش کرده و طلب مغفرت کند.

معظم له افزودند: خسارت بزرگ برای فرد مؤمن در روز قیامت، این است که اعمال نیکوی خود را به خاطر اشتباهاتی که در حق دیگران کرده، از دست بدهد.

آیت الله نجفی با بیان اینکه انسان باید از این دنیا برای اصلاح و تغییر به سمت بهتر استفاده کند، اشاره کردند: محاسبه نفس، بهترین راه برای اصلاح فرد و جامعه و تغییر آن به سمت بهتر است.

ایشان در پایان بیان داشتند: زنان مؤمن باید به حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) اقتدا کرده و از سیره مبارک و اخلاق نیکوی آن حضرت پیروی کنند و به حجاب آن حضرت آراسته شوند؛ چراکه این امور، تنها راه تحقق سعادت دنیا و آخرت و دستیابی به شفاعت حضرت زهرا (س) در روز قیامت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha