جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام مهر آرا

حوزه / مدیر مدرسه علمیه  سردارین قزوین گفت: باید تفکر انقلابی و کار جهادی برای حل مشکلات مردم مورد توجه مسؤولان کشور باشد و بیانات و دستورات مقام معظم رهبری باید به دقت اجراء شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام اسدالله مهر آرا، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه سردارین گفت: این امنیتی که امروز برای مردم ما ملموس است حتی در کشورهای غربی و اروپایی نیز چنین امنیتی نیست، و باید این را قدر بدانیم، چرا که کفران نعمت موجب زوال نعمت است.

وی خاطرنشان کرد: برخی با اینکه در این فضای واقعی امنیت را احساس می کنند، اما منکر آن هستند و این کفران نعمت است.

وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران امروز خوشبختانه هم مقتدر و هم دارای امنیت است که نه فقط در کشورهای همسایه نظیر آن نیست، بلکه در قلب اروپا نیز چنین امنیتی وجود ندارد.

استاد حوزه علمیه قزوین، کفران نعمت را سبب از دست دادن آن دانست و عنوان کرد: خداوند در قرآن می فرماید 'لَئِنْ شَکَرْتُمْ لَأَزِیدَنَّکُمْ؛' اگر برای آنچه که به شما دادم شکرگزاری کنید به تحقیق آن را برای شما زیاد می کنیم و 'وَلَئِنْ کَفَرْتُمْ إِنَّ عَذَابِی لَشَدِیدٌ و اگر کفران نعمت کردید عذاب من شامل حال شما خواهد شد.

حجت الاسلام مهر آرا تصریح کرد: خداوند به شکرگزاری انسان ها نیازی ندارد، اما وقتی کفران نعمت می کنید، بر اساس نظام دنیا و هستی، آن نعمت از انسان گرفته می شود.

مدیر مدرسه علمیه سردارین قزوین با بیان اینکه پیشرفت ها، بدون امنیت ارزشی ندارند، تصریح کرد: امنیت و ولایت فقیه مهم ترین نعمتی است که خداوند به ما عطا فرموده است، و ما باید قدردان این نعمت باشیم.

وی همچنین ضمن تقدیر از تلاشهای دولت سیزدهم در رفع مشکلات مردم، بیان کرد: باید تفکر انقلابی و کار جهادی برای حل مشکلات مردم مورد توجه مسئولان کشور باشد و بیانات و دستورات مقام معظم رهبری باید به دقت اجراء شود.

انتهای پیام /

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha