پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی

حوزه / نماینده ولی فقیه در گیلان خطاب به غربی ها با تاکید بر این که زمان تهدید گذشته است، گفت: اینجا ایران، سرزمین شیران است و آمریکا و اروپا از بازی موش و گربه دست بکشند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از رشت، حجت الاسلام والمسلمین رسول فلاحتی، در خطبه های این هفته آئین عبادی سیاسی نماز جمعه رشت اظهار داشت: سرمایه گذاران مورد احترام هستند به شرط آن که ویرانه فرهنگی ایجاد نکنند و به محیط زیست گیلان آسیب نرسانند.

خطیب جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به روند خوب نشست اخیر وین خاطرنشان کرد: با رویکرد جدید دولت این نشست ها امیدوار کننده است اما آمریکا با تکانه هایی که ایجاد می کند می خواهد ایران را از مسیر اصلی منحرف کند اما موفق نخواهند شد چون مسئولان روابط خارجی کشور ما آگاه و عاقل هستند.

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه به هراس دشمنان از قدرت کشور آگاهیم، گفت: زمان تهدید گذشته است؛ اینجا ایران، سرزمین شیران است و آمریکا و اروپا از بازی موش و گربه دست بکشند.

وی اضافه کرد: ایران راه خود را پیدا کرده است؛ ملت ما سختی ناشی از نشست های برجامی را تحمل کردند و تیرهای منافقان و دشمنان به سنگ خواهد خورد.

نماینده ولی فقیه در گیلان در آستانه ۱۶ آذر (روز دانشجو) ضمن گرامیداشت این روز، گفت: دانشگاه منشاء برکات است و مفتخریم در کشوری زندگی می کنیم که استادان و دانشجویان در مسیر انقلاب اسلامی هستند .

حجت الاسلام والمسلمین فلاحتی با بیان اینکه جنبش ها و مطالبات دانشجویی بعد از انقلاب مثمر ثمر بوده است، افزود: امروز در دانشگاه جوانان و استادان خوبی داریم که همگام با نظام، رهبری و مردم حرکت می کنند.

امام جمعه رشت در خاتمه ابراز امیدواری کرد، در این دولت شاهد فعالیت های دانشجویان مومن باشیم .

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha