دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 29, 2024
جایزه ملی ایثار

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر از برگزاری ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار خبر داد.

حجت الاسلام مرتضی زارع معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر پیش از ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در بوشهر اظهار داشت: ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار با هدف معرفی و تجلیل از برترین‌های آموزشی و تحصیلی جامعه هدف طرح شاهد و ایجاد پویایی، تحرک و افزایش انگیزه تحصیلی ویژه طلاب و روحانیون برگزار خواهد شد.

وی افزود: فراخوان ثبت‌نام و اخذ مدارک و مستندات از واجدین شرایط آغاز شده است. طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به وب‌ سایت پایگاه اطلاع‌رسانی ایثار به نشانی www.isaar.ir مراجعه و برای ارائه مدارک و مستندات موفقیت‌های آموزشی، پژوهشی، فرهنگی دوران تحصیل خود از طریق مدارس علمیه محل تحصیل خود اقدام کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه جشنواره در دو مرحله استانی و کشوری برگزار خواهد شد گفت: پس از اتمام مهلت فراخوان، کمیته‌های علمی در سطح استان‌ها تشکیل و بر اساس دستورالعمل و شاخص‌های مصوب در دستگاههای آموزشی طرح شاهد نسبت به ارزیابی و معرفی منتخبین برای ارزیابی در مرحله کشوری اقدام خواهند کرد.

حجت الاسلام زارع افزود: طلاب و روحانیون شاهد و ایثارگر شامل همسر و فرزند شهید، آزادگان، جانبازان 25 درصد و بالاتر و همسر و فرزندان آنان می‌توانند دراین جشنواره موزشی تحصیلی شرکت کنند.

معاون امور طلاب و دانش آموختگان حوزه علمیه استان بوشهر بیان داشت: مراسم تجلیل از برگزیدگان علمی در اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود و برترین‌های آموزشی و تحصیلی شاهد و ایثارگر با حضور مسئولان عالی‌رتبه کشور معرفی خواهند شد.

حجت الاسلام زارع گفت: داوطلبان می توانند برای دریافت فایل دستورالعمل شرایط و ضوابط برگزاری ششمین جشنواره آموزشی، تحصیلی جایزه ملی ایثار به مدارس علمیه شهرستان ها مراجعه کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha