چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانواده شهدای منطقه کوه خضرنبی(ع) قم در دیدار با خانواده شهید فخری زاده

حوزه/تعدادی از خانواده معظم شهدای منطقه کوه خضر نبی(ع) و اعضای هیئت امنای مسجد حضرت فاطمه زهرا(س)، با حضور در خانه پدری شهید فخری زاده، با برادران شهید محسن فخری زاده دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه،  سعید فخری زاده، برادر شهید فخری زاده در این مراسم، با بیان اینکه برادر شهیدش همواره به آینده ای سبز امیدوار بود، گفت: آینده سبز در نگاه برادر، ظهور حضرت مهدی ارواحنافداه بود.

وی بر لزوم آمادگی کامل برای ظهور امام زمان علیه السلام تاکید کرد و گفت: هر کس در هر صنف و شغلی که هست، باید نگاهش به زمینه سازی برای ظهور باشد و شهید فخری زاده، ضمن آنکه قدم های علمی و عملی را با هم برداشت، با نثار جانش، این مهم را به منصه ی ظهور رساند.

وی گفت: همیشه لازم نیست جنگ باشد تا مساله ی شهادت در میان باشد؛ حتی میشود جنگ هم نباشد؛ اما جهاد کرد و شهید هم شد.

برادر شهید فخری زاده میدان جهاد را بسیار وسیع دانست و با اشاره به انواع جهاد در حال حاضر گفت: جهاد صرفا جهاد در جبهه نیست؛ بلکه جهاد در علم، جهاد در منزل، جهاد در اداره و ... هم از مراتب جهاد به شما می رود.

وی در پایان ضمن تشکر از برگزار کنندگان این مراسم گفت: باید تلاش کنیم که به سمتی برویم که هر کس در هر جایگاهی که هست، برای امام زمان سرباز تربیت کند و امیدواریم که پرچم انقلاب را توسط مقام معظم رهبری به دست مبارک امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف، برسانیم.

در این مراسم که با قرائت زیارت آل یاسین توسط کربلایی محمد بخت آغاز شد، نماینده سابق مقام معظم رهبری در آمریکای لاتین، تعدادی از مسئولین بنیاد شهید قم، جمعی از خانواده های شهدای منطقه کوه خضر نبی (ع) حضور داشتند.

در پایان این مراسم، تابلو فرش نفیسی که تصویر دانشمند هسته ای، شهید محسن فخری زاده به همراه تصویر سردار دلها، سردار شهید سلیمانی بر آن نقش بسته بود، تقدیم خانواده شهید شد.

انتهای پیام ۳۱۳/۱۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha