پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
طباطبایی

امام جمعه اصفهان گفت: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان بدست نیروهای مسلح تامین می شود و با حضور نیروهای مسلح مردم در امنیت و آسایش زندگی می کنند.

به گزارش خبرگزاری حوزه از اصفهان، آیت‌الله سید یوسف طباطبایی‌نژاد، ظهر امروز در دیدار با کادر یگان ویژه اصفهان، اظهار داشت: مردم جامعه بدون حضور نیروهای مسلح که امنیت آنها را حفظ می کنند، امکان زندگی ندارند.

وی ادامه داد: امنیت و عزت مردم و ذلت دشمنان بدست نیروهای مسلح تامین می شود و با حضور نیروهای مسلح مردم در امنیت و آسایش زندگی می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان اصفهان افزود: نیروهای مسلح همانند دیواری دور شهر هستند و شهر و کشور را امن می کنند.

وی بیان کرد: یگان ویژه در بعضی مواقع باید با دشمنان داخلی نبرد کنند، همان طور که امیرالمومنین(ع) در سه جنگ جمل، صفین و نهروان با مسلمانانی که در مقابل امام ایستاده بودند جنگید.

آیت الله طباطبایی نژاد خاطرنشان کرد: عده ای خاص اگر بخواهند امنیت عام را به خطر بیندازند نیروهای نظامی و انتظامی باید در مقابل آنها بایستند و با آنها مقابله کنند.

وی با اشاره به اینکه هرگونه تجمع باید با مجوز و به طور قانونی برگزار شود، بیان کرد: کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند، اما پس از یکبار تجمع و اعلام آن از طریق رسانه ها و صدا و سیما، باید به تجمعات خود خاتمه می دادند.

کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند

کشاورزان برای مطالبات قانونی خود حق داشتند

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha